Zoals titel aangeeft, be nu 1 dag overtijd kan wel al testen ben alleen bang voor teleurstelling. Heb sinds vorige week last van onderrug. Ook huilen om niets. Toen zei mijn man al volgens mij ben je zwanger. En nu sinds aantal dagen last van mijn (.)(.) vooral wanneer ik slaap. Maar heb wel licht bruiverlies, dit heb ik normaal ook wanneer ik ongesteld word, maar dit is minder hevig. Ook heb ik wel last van menstruatiepijn van die steekjes maar minder hevig. Ik hoop zo erg dat het dit keer wel doorzet. Ben namelijk al 1,5 jaar bezig. Iemand met soortgelijke klachten en toch zwanger
Ai, wat spannend zeg. Helaas kan ik je niet vanuit mijn ervaring helpen. Maar ik zal wel voor je duimen! X Mara
hee belinea ik ken dit.. ik durf ook niet te testen,dacht vanmorgen van shit daar komen ze maar het blijft bij een paar bruine druppels (nooit gehad eigenlijk) en ben de laatste paar dagen giga chagie en onwijs moe terwijl ik eigenlijk net een paar vrije dagen gehad heb ook mijn (.)(.) doen zeer.. we hebben deze maand ook erg veel geklust.. ik durf het bijna niet te hopen.. wij zijn ook al een jaar bezig.. wanneer ga je testen? groetjes..
Komt me erg bekend voor! Paar druppels bruinverlies iedere dag, heb ik ook gehad. Pijnlijke (.)(.) ook. Wij waren ook een jaar bezig. Zou toch snel een testje wagen, wil niet meteen al zeggen dat je zwanger bent, maar het komt mij zeer bekend voor hoe je het omschrijft!
een vriendin van mij had precies dezelfde klachten en ook bruin bloed verloren en zij was hartstikke zwanger! dus zou om mezelf uit de onzekerheid te halen toch even testen als ik jou was.... dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent meis!
aaaahhhh.. ben nu echt nerveus..ik durf niet geloof ik, mischien toch bang voor weer een teleurstelling stom hé? xxxxxxxx
mischien dan toch vanavond.. als mijn man thuis is dit is toch iets wat je samen moet doen.. spannend! xxxxxxxx
ja tuurlijk laat ik het weten.. vind het wel erg eng.. wat voor kwaaltjes hadt jij precies in de eerste weken van je zwangerschap? xxxxxx
Ja ik ben ook hartstikke moe! Hoeveel ik ook slaap kan wel de hele dag door. Ik w8 het denk ik toch nog een paar dagen af. Ben nu ook super misselijk en jeuk aan mijn tepels. Ik hoop het echt erg! Bedankt voor jullie reacties.
nou ik heb normaal gesproken geen moeite met slapen maar de laatste paar dagen slaap ik erg onrustig.. ik weet niet of dit er ook bij kan horen ach ik weet het ook niet hoor.. ik heb ook erg last van rommelende darmen... xxxxxxx
Voelde me grieperig, had steeds wat bruinverlies (en dacht nog wel zo zeker ervan te zijn dat ik ongi zou worden) Had krampen, maar niet zo erg als bij m'n menstruatie. Was ook best moe, kon de hele dag wel slapen, hoofdpijn, misselijk. En natuurlijk (om niet te vergeten) MEGA CHAGERIJNIG
ik ben met vlagen misselijk zoals gisteravond dat ik op de bank zit begin ik in een keer te kokhalzen een beetje raar gevoel in mijn buik maar ik ben niet echt misselijk ofzo..ja en bruinverlies dat zijn 2-3 druppels.. maar dat chagie gedoe dat is echt niks voor mij en ik ben er niet erg mee bezig geweest of ik wel of niet zwanger zou kunnen zijn(ja vanaf vandaag wel een beetje hihi en ik ben inderdaad ook mega moe.. nou ja ik moet toch afwachten xxx
Ik heb ook z'n last van rommelende darmen en weeig / leeg gevoel in de buik, vooral als ik iets gegeten heb. Terwijl je dan juist vol moet zitten. Bruin verlies heb ik ook iets gehad. Nog geen test gedaan, zit op dag 26.
wanneer moet je ong worden dan? je hebt nog geen banner dus kan ik niet zien hoe jouw cyclus loopt.. xxx
Ja inderdaad, lastig dat ik niet weet hoe lang ik moet wachten. Laat het testen maar afhangen van het feit of ik ongi wordt binnenkort en zo niet wat ik voor kwaaltjes voel die op zwanger kunnen duiden. Jij ook succes, spannend!
Ikzelf was 4 dagen voor ik ongesteld moest worden echt niet te genieten. Alles wat er gebeurde zat me dwars echt vreselijk. Ik durfde ook niet te testen maar op de dag dat ik ongesteld moest worden had ik echt last van mijn buik net of ik ongesteld moest worden, verder geen kwalen. Toen ik in d emiddag nog niet ngesteld was (bijmij beginnen de krampen en meteen raak) wist ik zeker dat ik zwanger was. Je kunt een test wel uitstellen maar daar worden je zenuwen niet minder van en zenuwen zorgen er ook weer voor dat je menstruatie kan uitblijven dus misschien toch een test wagen? Ik ga voor jullie duimen!
Ik had ook wat krampjes (alsof je menstruatie er aan komt) maar dat zette niet door... Nu wat last van mijn borsten. Ik zou toch maar een testje wagen als ik jou was! Succes hoor! Groetjes Lola2