oke ik ga vanavond testen.. ben ik morgen waarschijnlijk weer wat rustiger(en mijn vent ook haha) ik hou jullie op de hoogte.. bedankt voor jullie lieve berichtjes.. xxxxx
buikje essie...owww...ik ben ook al vanaf woensdag niet te genieten. Alles kan de *piep* krijgen alleen mijn man moet het ontgelden...grrr Zielig voor hem... zou het bij mij ook... vandaag is eigenlijk mijn NOD...enne geen bloed geeft moed. Maar mag pas vrijdag testen...mijn mannetje vind dat zo...hmpgf
liekie spannend hoor ben benieuwd! Chrissie, ben je altijd regelmatig ongesteld en s het er nog niet? Spannend hoor! De andere klachten kwamen pas rond een week of 6. Spugen smorgens, pijnlijke borsten enz. Maarja er zijn ook mensen die helemaal geen klachten hebben als ze zwanger zijn. Ik had overigens wel een hoop klachten, als ik juist wel ongesteld werd.
Hallo allen! Ik was mijn anticonceptie een week vergeten (gebruik de nuvaring), daarna een week in gehad. Naar de dokter geweest afgelopen week met vage klachten (met name erg pijnlijke tepels) en die adviseerde de ring er uit te halen aangezien ik al een week te laat was begonnen. Zo gezegd, zo gedaan. Er van uit gaande dat mijn ongesteldheid dan zou komen. Normaal ben ik uiterlijk 4 dagen na het verwijderen ongesteld; het is nu 5 dagen geleden en nog niks..... Gister een test gedaan; op de dag dat ik het zou moeten worden; deze was negatief. Ik lees veel verschillende verhalen over wanneer je kan testen ivm de HCG waarde in je urine; kan bij iedereen anders zijn?! Moet zeggen dat ik wel een beetje raak nu..... Hoe groot of klein is de kans dat je in de eerste paar dagen na je ongesteldheid zwanger raakt? Een zwangerschap zat voorlopig nog niet in de planning. Echter als het zo is, is het van harte welkom wat mij betreft. Mijn vriend moet er niet zo veel van hebben. Hopelijk draait hij bij als het zo blijkt te zijn......
Kers, ik denk dat je nog niet ongesteld bent geworden omdat je de ring pas een week in hebt gehad en je nu dus je hele cylus door elkaar hebt schopt. Na een paar dagen de pil slikken zal je ook niet echt ongesteld worden omdat je dan te weinig hormonen hebt binnengekregen en je dus geen volledige cyclus hebt gehad.
Hoi ik las f mee, en moest even reageren. zo spannend, ik hoop echt dat je zwanger bent liekie, ik hou deze topic in de gaten Groetjes, Mandy
ik heb net een test gedaan maar hij was negatief.. maar de zijn nog niet te bekennen dus we blijven nog een klein beetje hoop houden.. weten jullie weer effe wat meer haha ik hou jullie verder op de hoogte xxxxxx
oow das wel jammer, maar precies je ongi is er nog niet. Welke test had je gebruikt? Misschien moet je een andere merk proberen. Sommige zijn gewoon bagger.. Groetjes, Mandy
Goedemorgen! Bij mij ook nog steeds niet te bekennen, heb nu wel meer van dat bruine geval. Reken er nu toch niet meer op dus wil NU ongesteld worden. Ga volgende week op vakantie naar een heeel warm land en dan vind ik het vreselijk om ongesteld te zijn. Dus van mij mogen ze komen!
ik heb clear blue gebruikt.(digital) ik kan wel merken dat de teleurstelling steeds groter word.. maar ja we wachten gewoon nog effe af.. xxxxxxx
Oja op zich zijn ze wel goed. Maar inderdaad zou nu maar gewoon afwachten. Je weet maar nooit, heb ook wel eens gelezen dat iemand zwanger was en dat de testen eigenwijs negatief aangaven. Echt vreemd. Anders keer langs de huisarts voor een bloedtest. Groetjes, Mandy PS. Ik strooi wat HCg en geluk naar je toe
@ liekie, misschien moet je met ochtendurine testen. deze is geconcentreerder. Hoop dat je natuurlijk zwanger bent,
He Liekie, Lees net dat je een test hebt gedaan, dapper van je. Inderdaad misschien een idee om sochtends nogmaals te testen wanneer je niet ongi wordt. Bij mij geen bruin verlies meer de afgelopen dagen. Zit op dag 28. Af en toe iets misselijk en borrels i.d buik. Voel jij je ook anders.? Belinea, Hoe is het met jou?
nou hopen dat ze de goeie kant zijn uitgewaaid haha ik heb inderdaad ook weleens gelezen dat ze een paar keer negatief hadden getest en toch zwanger waren.het kan wel maar ik ga me daar niet blind op staren ach we zien het wel.. xxxxx xxxxxx
Ja met mij nog hetzelfde. Heb van die steken in mijn buik bij mijn navel. En het is nog niet echt doorgekomen. Hoop natuurlijk dat ze daar blijven. En niples doen ook pijn. Maar ja kunnen ook allemaal tekenen zijn van een aankomende teleurstelling.