Had gekope testen gedaan, die waren allemaal licht positieve. Nu vanmorgen een cleare blue test gedaan en die zegt dag ik niet zwanger ben? Zal het dan toch niet? Over paar dagen nog maar eens testen.
Over paar dagen nog eens testen. Heb wel eens begrepen dat cb hoger hcg nodig heeft . succes hopelijk straks toch lekker posi test!
Streepje is wel zichtbaarder. Heb er zo geen foto van ben nu niet thuis. Heb wel stuk of 3 à 4 gewoond test gedaan en allemaal twee streepjes. Weet niet wanneer mijn NOD is want mijn cyclus was nog niet op gang. (Geef nog bv aan onze dochter).
Zeker niet testen met een ovulatie test, heb ik ook eens gedaan allemaal positief en was niet zwanger en werd gewoon ongesteld. Maar als het een ovulatie test is is hij niet goed positief voor een eisprong toch ? Hij moet net zo donker en dik of zelfs donkerder zijn dan de controle lijn.. toch?
Verplaatst naar 'ovulatie en zwangerschapstesten' Waar heb je de testen gekocht? Dit lijken wel de ovulatietesten van de action namelijk.
Dat is echt zwanger hoor. Je lijn is nog duidelijker dan die van mij. Anders blijft je test echt omowit hoor (ik kan het weten; zovaak getest ). Ik zou de clear blue wekenindicator kopen; die kun je al doen 4 dagen voor NOD en is meer dan 99% betrouwbaar.