Grrrr Ik word zo moe van mezelf.. heb inmiddels al 6 testen versleten ik weet het... heel slecht, maar allemaal OMO-WIT.. en vervolgens weer helemaal down... ik weet t ik ben te vroeg.. maar ik kan er gewoon niets tegen doen Ben iedere keer erg emotioneel, spierpijn achtig gevoel in mn onderbuik... zere borsten.. maar ja dit zegt natuurlijk nog niets.. Ik zit inmiddels op 11 dpo.. Wat denken jullie is er nog hoop? en zijn er meer meiden, die voor nod nog negatief testen maar na de tijd toch posi? Liefs!! xx
je zit 3 dgn voor nod meid!! dat is dus het nadeel van voor nod testten dat je dus een negatieve test kan hebben terwijl je nog voor nod zit hoop dat je over paar dgn positieve test heb
Snap dat 't erg lastig is als je er op zit te wachten. Eerder versleet ik ook echt wel zo'n 10 testjes per keer.. portomonee leeg en vaak zonder duidelijkheid. Denk dat je met 11 dpo echt nog wel kans hebt..
Vamiddag op 9 dpo getest MAAR ik zeg met een DIKKE MAAR vorige rondes had ik zo GEEN test zelfs niet op mijn NOD.... En heb getest omdat ik geen stem meer heb en mijn keel zo'n pijn doet ik naar de apotheek ga gaan om mijn foliumzuur (was net op)en iets voor de keel. Bekijk bijlage 321008
Nimme, wat een mooie duidelijke test voor 9DPO!!! Van harte gefeliciteerd, en nu echt op naar een mooie zwangerschap en een plakbaby!!
Nimme wat een mooie test, van harte gefeliciteerd ! Ramona mijn zusje is zwanger, zij had een week voor haar nod een omo witte test (weet niet op hoe veel dpo ze zat). Ze testte pas een dag na haar nod positief. Dus je weet maar nooit
bij mijn eerste zwangerschap testte ik erg laat positief.soms maak je gewoon erg laat hcg aan.ik hoop mee voor je
Aan de dames die laat positief testten... Wisten jullie wanneer jullie eisprong was? Of kan het komen door een laat ei? Ik heb deze maand ovu testen gebruikt... mn eisprong is aankomende zaterdag 2 weken geleden...
Ik testte 2 dagen voor NOD hartstikke negatief! Pas op mijn NOD kreeg ik 2 streepjes en dit was geen tuurtest. Ineens was ie er
@ Miekoe.. wat raar dan he, zo issie negatief en 2 dagen later ineens posi.. Ik ben bang dak toch ongi ga worden.. zo emo ls wat.. en iedere keer zeurderig gevoel in mn buik Nou ja zit niets anders op dan maar afwachten...
Ik dacht dat ik 3 dagen na NOD zat toen ik positief testte, maar achteraf bleek ik minder ver. De bevruchting heeft plaatst gevonden op 22 februari (weinig geklust die ronde dus ik weet welke klus-sessie het raak moet zijn geweest ) en op 8 maart testte ik positief. Dus dat was 14 dagen na bevruchting, en dus waarschijnlijk ook ongeveer 14 dpo. Dat was overigens de test die je in mijn avatar ziet, dus het was geen knaller.
@tralalala thnx voor je reactie. Ik zal jullie op de hoogte houden, mocht ik ongi worden... Als ik zondag of maandag nog niet ongi ben dan zal ik nog eens testen.. heb nu al te veel negatieve testen gezien deze ronde
Zie je, er is nog hoop! Genoeg vrouwen die pas positief testen nadat ze overtijd zijn. Geduld is een schone zaak (ik heb het ook niet want heb ook al 4 testen verspild). Misschien toch beter afleiding zoeken, hoe moeilijk het ook is, en las testen op of na NOD. Sterkte! Ik moet ook nog4 dagen wachten...:x