Beste dames, ik heb een vraag over de kinderwage. Die in het schriftje stond. Ik heb het weg gegooit. Er stond een kinder wagen is die je kon ritsen. Wie o wie heeft deze tijdschrift nog liggen,en zou ff willen kijken hoe deze kinderwagen hete. Het was rond de tijd van de 9 maanden beurs/ huishoud beurs. Alvast bedankt. Xxx jacky.
Van een paar maanden terug. Je had geen losse kinderwagen bak er bij. Maar je ritsen hey van een bak,naar een zitje. Xxx
Het was geen bugabu maar een ander merkt. Nieuw denk ik. En hij iwas 499 euro. Dank je wel voor het reageren
Ik heb net de wij van jan-febr en maart doorgebladerd maar zie niets staan mbt een kinderwagen. Bedoel je misschien de stokke scoot?
Dank jullie wel. Ga zo als ik thuis ben ff kijken naar de banini. P.s. het staat in de tijdschrift. In de tijd dat de huishoud beurs in amsterdam was. Met een boekje met kortingen. Ik die wij ataat het. Xxx jacky Wel lief dat jullie mee denken en kijken. Hugg
Je kunt via de website van wij zelf de WIJ opzoeken die je hebt gemist en digitaal bekijken. Missch kun je het vinden? Zie alleen Stokke en Banini