Wanneer hadden jullie weer een ''normale'' cyclus

Discussion in 'Anticonceptie' started by Miscalculated, Dec 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

Nov 2, 2013
    1,722
    1
    38
    Overijssel
    Hoi meiden,

Op 13 november heb ik mijn Mirena spiraal laten verwijderen, omdat we een kindje willen en ik al vanaf de eerste van die maande bloedde (tot en met de 17de). :x
    Voordat ik mijn spiraal liet verwijderen, werd ik elke maand op de 1ste van elke maand ongesteld voor 5 dagen.

Vandaag is het de derde en er nog geen teken van menstruatie te bekennen.:( Is mijn cyclus nu dan zo door de war geschopt?

Ik ben benieuwd wanneer jullie weer een redelijk normale cyclus hadden na het stoppen met anticonceptie en dan voornamelijk de Mirena spiraal:).

Groetjes,

2. Niekske78

Niekske78 Actief lid

Nov 18, 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen ervaring het een spiraal, maar toen ik in begni mei ben gestopt met de pil, werd ik pas eind juli voor de eerste keer ongesteld. Gelukkig is het hierna meteel behoorlijk regelmatig gebleden (cyclus van ongeveer 25/28 dagen).

3. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

Nov 2, 2013
    1,722
    1
    38
    Overijssel
    Dankje voor je reactie!
    Dat duurde dus nog wel even.
    Ik ben benieuwd welke vorm het bij mij gaat aannemen :(

Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens! :D

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,268
    6,171
    113
    Meteen, maar ik had mijn normale cyclus ook tijdens de mirena.
    Maar het wil helemaal niets zeggen, het is per person en per keer dat je stopt ook anders/kan het anders zijn.

Mogelijk word je rond de 13 weer ongesteld (omdat je m 13 November hebt laten verwijderen, misschien telt je lichaam dat als 1e cyclusdag). Ik hoop voor je dat je snel je cyclus terug hebt.

5. Denise1991

Denise1991 Niet meer actief

Ik stop binnenkort met de pil.. ben benieuwd wanneer ik weer ''gewoon'' ongesteld word.. en of het dan een normale cyclus is..
    ik heb nu wel een normale cyclus

Share This Page