vier dagen postieve ovulatietest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Knuffelhuffel, Dec 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Knuffelhuffel

Sep 21, 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben hier nog redelijk nieuw dus even voorstellen. Mijn vriend en ik zijn inmiddels een jaar bezig om te proberen een kindje te krijgen. Afgelopen week zijn we ook naar de huisarts geweest. Jeff moet eerst zijn sperma laten bekijken. Ik ben inmiddels 5 maanden bezig met ovulatietesten.

Nu heb ik voor het eerst dat ik 4 dagen achter elkaar al een postieve test in handen heb. Vanaf dinsdagavond tot vanmorgen. Ik ga vanmiddag en morgen ook nog een keer testen.

Ik gebruik ze van de kruidvat. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? wat kan het betekenen. Ik heb een normale cyclus van 27 dagen. Kan de klok er bijna op gelijk zetten :).

Verder heb ik afgelopen woensdag last gehad van middenpijn of ovulatiepijn van een uur of 9 tot 5 uur in de middag.
    Nu voel ik nog steeds een lichte (hele lichte) pijn aan de linker kant. Dus ik neem aan dat ik al geovuleerd heb maar waarom dan nog steeds een dikke streep op mijn test? Iemand ideeen?

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    bij de ovutesten is hij pas positief als de Tstreep donkerder is dan de Cstreep.
    en dit kan indd 4 dagen aanhouden bij deze testen.

3. Knuffelhuffel

Sep 21, 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    De T streep is ook dikker dan die van de C. Dus het is wel normaal. Ik lees hele verschillende dingen hierover. Dat normaal 2 dagen is (wat ik normaal gesproken ook heb). Dit is de eerste keer dat ik het zolang heb :), vandaar de vraag...

4. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    bij die van kruidvat had ik het altijd 4 dagen lang

Share This Page