Ik sta te springen van de spanning.. Denk echt dat het raak is.. witte wolkjes in mn urine, misselijk, steekjes aan de rechterkant van mn lies, emotioneel... Normaal heb ik een week voor mn erge buikkrampen.. Zou ik morgen ochtend al kunnen testen of zal ik nog even wachten ?
er zijn testen waarmee je 4 dagen voor je NOD al zou kunnen testen.. zal dan wel een licht streepje zijn, maar toch veel testen kan het mee, maar ik vind die van het Kruidvat 2 voor 5 euro het beste.. ( alleen die zijn er tijdelijk niet ofzo) hoop voor je dat het raak is
Ik zou gewoon nog even wachten tot je NOD of tot je overtijd bent, hoe moeilijk ook. Het scheelt je weer geld..
ik wou ook al testen morgen mag volgens me tocker alleen helaas zijn de kv testen erniet dus ik moet wachten tot na me NOD
bij de trekpleister liggen exact dezelfde testen als van de kruitvat. Tip? En nachtvlindertje als je wilt testen waarom niet. Ik test ook altijd dagen voor mijn nod positief, vaak kan het al wel.
Je kan wel vroeger testen maar als de test posi is moet je alsnog afwachten haha, nee maar ik snap het . Ik kon ook niet wachten! Ik ben 6 dagen voor nod begonnen hahaha en toen zag ik heeeeel vaag iets..
Ik heb geloof ik 4 dagen voor NOD positief getest. En ook gelijk best duidelijk.. Had onregelmatige cyclus dus vandaar dat ik al ging testen. En op de 1e echo bleek toen dat ik dus 4 dagen te vroeg had getest..
Ik heb 3 dagen voor nod positief getest met kv testen 2 voor 5 euro. Deze zijn er alleen (tijdelijk) niet meer. Die van de Trekpleister zijn hetzelfde. In ieder geval adviseer ik je niet om de digitale van CB te doen voor je nod. Bij mij gaf hij pas op mijn nod positief aan.
hoi dames... Had zaterdag getest voor mn nod (helaas negatief) Woendsdag ochtend opnieuw en weer nega Beide met de midstream testjes van sensitest... nu is het wachten op de of een wondertje
Ik heb vanochtend ook weer negatief getest. Dus ik ga zondag pas weer testen, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn geworden.