LH piek op zijn hoogst?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bikkel5126, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    In mijn album heb ik de ovu testen van deze cyclus tot nu toe staan. Ik gebruik ze deze keer van babyboom, want sensitest gaven voor mijn gevoel geen duidelijk resultaat. Voor mij is de test van vandaag al heel duidelijk. Ik test en klus (hihi) nog wel even door totdat de test weer bijna blanco is.
    Nu op dag 6 begonnen en momenteel op dag 13 van cyclus.
    Wat denken jullie: Is dit een positieve ovutest?

2. Loe

Loe Niet meer actief

ik zie niets......

3. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Sorry, had bericht geschreven, maar heb er nu een foto van in mijn album staan.

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

die van vandaag zijn positief ja :)
    misschien worden ze morgen nog donkerder..
    ik zou wel doortesten tot ze niks meer aangeven, dan weet je zeker wanneer je ei is geweest

liefs

5. Loe

Loe Niet meer actief

die van vandaag is positief, zo donker krijg ik ze bij lange na niet! waarschijnlijk zijn ze inderdaad morgen weer lichter.

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Die van vandaag zijn positief hoor, die van gister vind ik ook al aardig in de buurt komen

het kan zijn dat die morgen nog positief is, ik heb ook altijd 2 dagen posi ovu testen

Dus snel aan de klus, je ei komt er aan!

7. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Ja positief meid! Nog wel even doortesten voor de zekerheid, dan weet je zeker dat vandaag je piek was. Waarschijnlijk komt morgen of hooguit overmorgen je ei, dus klusserdeklus! :D succes meis!

8. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Thx, voor jullie reactie's.
    Vanmiddag met soort van menstrukrampen rond gelopen en tijdens eten koken ff een flinke pijn in buik. Nu gaat het wel weer.
    Heb tegen manlief gezegd, die nu ff weg is, op tijd thuis, want we gaan er vanaaf weer ff voor....hihihi.
    Ben idd benieuwd naar de testen morgen.

9. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Vandaag is de streep alweer lichter, zie album.
    Jullie raden al wat wij gisteraaf nog hebben gedaan...

10. babs81

babs81 Niet meer actief

weet je wat ik zo mooi vind?

(ik gebruik zelf ook ovu test voor de 2de x)

ik voel me ei dus..... en eigenlijk is het BELACHELIJK om te testen!
    want als je iedere dag gewoon klust is er niets aan de hand en mis je hem niet

ik moest namelijk gisteren wel lachen....om mezelf dat ik me test!
    ach... tis mooi begin, dat wel;)
    hopelijk krijg je net zoals vele die ik het gun ook zo mooie test over een ruim een week!

(weet dat er vrouwen zijn die niets voelen of onregelmatig ovuleren, tis geen aanval!)

11. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Hoi Babs,

Ik voel momenteel ook nog een soort van menstru gevoel, dus denk dattie morgen gaat springen. De test van eind van de middag was hetzelfde als 5jan.
    Ik voel hem idd dus ook, maar heb/had erg onregelmatige cyclussen. Soms ook lang (naar mijn idee) Vaak eigevoel op dag 20 of later. Ik gebruik vanaf 1e dag deze cyclus menstuasan van A. Vogel. En nu komt mijn eigevoel (incl ei...hihi) al vanaf dag 13.
    Mede waarom ik de testen gebruik (ondanks eivoel) dat ik het idee had te vroeg te stoppen met klussen. Deze x ook erg duidelijke testen hoor, de vorige x dat ik ze gebruikte (toen van sensitest) had ik een cyclus lang geen 2e streep.
    Maar goed om een lang verhaal kort te houden: Hopen dat het lukt. Een 2e is welkom hier!
    Op naar een posi zwangerschaps test.....(maar eerst nog ff klussen ;)

12. babs81

babs81 Niet meer actief

YEAHHHH klussen :p
    is ook niet aanvallend bedoeld......
    maar ik gebruik ze zelf ook hoor
    maar ik voel me ei en iedere dag klussen......
    dus vandaar ik zoiets had belchelijk die testen!
    maar ik blijf ze nu ook doen! al is het voor de gynocoloog eerdaags

13. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Voel mij niet aangevallen hoor, integendeel.
    Tja de testen.....wilde er eigenlijk niet meer aan beginnen, maar heb er nu toch wel een beetje lol van zo, nu die positief is en ik van alles voel zeg maar.
    Iedere dag klussen, de 1 zegt doen! de ander zegt niet goed, wordt zaad slechter.....Ja wat daar nu mee?
    Maar we doen het vanaaf toch weer ff...hihihi.

14. babs81

babs81 Niet meer actief

alles waar teveel voor staat is slecht? :confused: sex is NOOIT slecht!
    hihhi gewoon doorgaan
    kijk maar bij de topic van moderator.... wij kluste al jaren verkeerd ;)

15. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Ga meteen ff kijken.......

16. babs81

babs81 Niet meer actief

laat maar ff weten

17. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Idd, dat geeft zeker hoop/moed (wat klinkt dat zwaar...hihi)
    Net nog getest en de 2e streep is nu weer heel licht.
    Ben nu wel benieuwd of ei al is gesprongen?
    Jij raad al wel wat wij gisteraaf hebben gedaan ;) Vanaaf denk nog een keer hoor, voor de zekerheid.
    Jou eisprong komt nu ook erg dichtbij. Al een 2e streep in aantocht?

18. napje

napje Actief lid

14 jan 2008
    194
    0
    0
    "Het" elke dag doen is inderdaad slecht voor het sperma. De vorige maand hebben mijn man en ik ook elke dag vanaf dag 10 geklust. Het sperma was op een gegeven zo ongelofelijk doorzichtig en heel weinig. Op dag 16 heb ik een een knallende positieve ovulatietest gehad en dan nog had het niet gebaat. Ik had zelfs op de ochtend van dag 19 ook een positieve ovulatietest, maar 's avonds niet meer. Dit kan ook wel kloppen want af en toe heb ik een tweede eisprong in de maand. Ondanks de zeer waarschijnlijke dubbele eisprong ben ik niet bevrucht. En dit was de eerste keer dat we het elke dag deden.

Toen ik zwanger raakte van mijn tweeling deden we het eens in de 2 dagen. Toen was het sperma witter en meer. En toen gebruikte ik ook geen ovulatietesten, had er zelfs toen nooit van gehoord :)

19. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Oeps, dat is dus de andere kant van Het iedere dad klussen.....Maar dan deden jullie het ruim een week iedere dag? Wij 2x 2dagen achter elkaar. Bij onze 1e deden we het ook iedere dag, soms zelfs 2x en meteen 1x zwanger na verwijdering spiraaltje, ze word in feb 2.
    4 cyclussen terug om de dag: niet zwanger. De cyclus erna iedere dag, een dag of 5: niet zwanger.
    We wachten af.......

Deel Deze Pagina