Wat betekent deze bloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yvanka89, 5 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvanka89

Yvanka89 Lid

3 jan 2015
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik heb even een vraag.

Gisteravond had ik heel iets rood helder bloed. Ik dacht oh mijn eerste menstruatie na mijn pil. Wel kort 21 dagen maar ja het kon.
    Vanmorgen was het donker en later bruin. Ook allebei maar heel iets. Volgende week donderdag is eigenlijk mijn NOD.. Betekent dit innestelingsbloed of wat betekent dit...

2. latease

latease Lid

18 jan 2015
    12
    0
    0
    Eigen zaak samen met vriendin.
    Friesland
    Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook bruin achtig bloed gehad. Volgens de dokter zou dat oud bloed zijn geweest. Nu met tweede kindje bezig sinds januari heb hier ook bruin bloed gehad niet veel gewoon een paar veegjes. Kan ook zijn dat het een begin is van ong. Worden en daarna gewoon rood doorzet. Zal het gewoon nog even afwachten wat er gebeurd wanneer je weer ong. Zou moeten worden. Is het er dan weer of blijft het uit. Test doen. Positief afspraak maken met dokter is hij negatief ook even.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoe weet je dat als je op 10 januari nog maar net gestopt bent met de pil? Dan weet je je NOD totaal niet. Je weet niet hoe lang je eerste natuurlijke cyclus zal zijn en dit is niet automatisch 28 dagen zoals met de pil. De meeste vrouwen hebben eerst een langere cyclus of veel korter.

Wellicht dat dit je eerste natuurlijke menstruatie is. En die kan na pilstop licht en kort zijn. Je cyclus moet namelijk weer op gang komen zonder de hormonen van de pil.

Maar....om niet geheel negatief te eindigen :p, sommige vrouwen weten direct na pilstop zwanger te worden. Dus....het kan innestelbloed zijn, alhoewel dat niet standaard voorkomt. Innestelbloed komt vaker niet dan wel voor.

Over een paar dagen even testen. Dan weet je zeker of het je eerste menstruatie was of niet.

Succes!

4. gemini020

gemini020 Actief lid

28 sep 2014
    444
    57
    28
    Ik heb maanden geleden een topic met precies dezelfde titel geopend. Ik ben in augustus met de pil gestopt en heb de eerste 4 maanden regelmatig lichte bloedingen gehad. Ik heb toen paar keer gedacht dat het inderdaad lichte menstruatie zou kunnen zijn maar was het eigenlijk te vaak voor. In december ben ik dan daadwerkelijk ongesteld geworden en was zeker niet licht. Ik denk dus dat het "ontpil" verschijnselen zijn en kan helaas niks anders aanraden dan afwachten. Sterkte daarmee

5. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Aangezien je pas in januari met de pil bent gestopt, is de kans groot dat dit van het ontpillen komt. Ik had dit de eerste maand ook tussentijdse bloedingen.

Deel Deze Pagina