Hallo Ik ben ongesteld geweest de 28ste november. Ongeveer een drie a vier dagen. Nu heb ik zo wat bloedverlies gehad op 7/12 en zo wat bruine afscheiding. Ik heb een onregelmatige cyclus. Ik zou met kerst ongesteld moeten geweest zijn. Tot nu toe is dit niet... Maar het kan ook zijn dat de menstruatie op zich laat wachten aangezien ik onregelmatig ben. Wel heb ik zo die ongesteldheidskrampen, last van mijn rug enz gehad, maar er is niks gekomen. Wat zou het kunnen zijn denk jij?
Ik zou gewoon even een testje doen, dan heb je misschien wat meer duidelijkheid. ik had precies wat jijhad,alleen ook zere boobs en krampen en steken, getest, 2x posi en 2x negatief, toch maar gewacht, en ja daar kwam het duiveltje toch op bezoek. Bij mij heeft en dan niet zo mogen zijn maar ik duim voor jou dat jij wel zwanger 2009 in mag gaan! groetjes en suc6 mau PS. laat het even weten als je hebt getest
ik zou idd ff testen ik had ook toen ik positief teste constand ongi pijn maar dat blijkt je baarmoeder te zijn die je dan voelt. dat voelt als ongi pijn. dus michien ben je wel zwanger. ben benieuwd
hey, muisje08, ik zit met hetzelfde 'probleempje': mijn eerste dag van mijn cyclus was ook 28 november. Op vrijdag 19/12 en zaterdag 20/12 heb ik wat rozig bloed verloren. Dit is nog maar onze tweede ronde en mijn eerste cyclus was 29 dagen, als ik hier dus vanuit ga moest ik normaal 26 december ongesteld worden, dit is dus niet gebeurd. Ik ben ervan overtuigd dat ik niet zwanger ben, omdat ik mijn temp heb genomen, en ik dacht mijn eisprong gehad te hebben omdat mijn temp eventjes naar boven ging en een dagje later weer daalde. E n ze zeggen altijd dat als je temp terug daalt je niet zwanger bent. Daarom heb ik niet verder men temp genomen. In principe ben ik nu dus 2 dagen overtijd maar durf niet te testen. Bij mijn eerste kindje was mijn cyclus namelijk heel onregelmatig, dus ik weet niet of ik echt wel oevrtijd ben.. Kan je er een beetje aanuit? Kweet het wel wat ingewikkeld allemaal he. testje doen of niet? andere reacties zijn welkom!
Hey Kitty ! Ik heb nog niet met die temperatuur gedaan, omdat we nog maar pas bezig zijn en daar nog niet mee begin. Dit is eigenlijk onze eerste ronde, maar toch ook weer niet... Ik ben wel al effe gestopt met de pil, maar wouden nog geen kindjes. Nu sinds kort willen we dat wel... Maar wanneer noem je het een ronde...? Als je het echt om de dag doet? Want dan heb je het meeste kans he! Dit hebben wij dus nog niet gedaan... Dus eigenlijk denk ik ook wel dat ik niet zwanger ben en mijn regels op zich laten wachten. Maar anderzijds zijn er zo wel dingen anders...heb zin om vettig te eten...kan ook aan de feestdagen liggen natuurlijk. Ik ga nog niet testen denk ik. Misschien woensdag ofzo. Laat weten als jij getest hebt. Groetjes
ik denk dat ik morgen een testje ga doen. Ben wel zenuwachtig, ben bijna 100% zeker dat ik niet zwanger ben, maar ben toch bang voor een negatieve test, raar he ach ja, we zullen wel zien, ik houd je op de hoogte hoor! doei!
Ik heb nog eens een keertje willen testen, maar toen kreeg ik die dag mijn regels. Ik weet dat ik onregelmatig ben, dus ik ga toch nog wachten hoor Ik ben ook benieuwd voor jou! Groetjes
ik heb besloten om te wachten tot oudejaar om te testen. Dan zou ik 5 dagen 'overtijd' zijn. ik snap er niks meer van, ik ben er veel te veel mee bezig! dat zou ik niet mogen doen, maar ja ik kan die knop niet zo omdraaien, wanneer ga jij een testje doen, hou me op de hoogte! hoop voor jou dat het positief is, kzal duimen!
Hey Kitty... En heb je getest? Ik niet hoor..Ik eergisteren mijn menstruatie gekregen. Helaas... Groetjes