Twijfel over cyclus

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door celleke, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celleke

celleke Lid

29 aug 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lieve dames ,

Ik ben in mei gestopt met nuvaring om voor een tweede kindje te gaan.
    Ik had bij de eerste regelmatige cyclus van +/- 32 dagen
    Maar nu heb ik op ongeveer dag 23 een paar dagen bruin verlies en op ong dag 39/40 wel gewoon helder rood.

Ik weet nu iig niet of mijn cyclus nu rood de 23 dagen liggen of dat ik toch door moet tellen tot het helder rood verlies dus cylcus van 40 dagen. ??

Want de info die ik lees zijn zo verwarrend.
    En moeilijk in te schatten wanneer in nu het best kan " oefenen" om de kans op zwangerschap te vergroten ??

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen Gr celleke

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

Na het stoppen van de anticonceptie, zie je vaker dat het lichaam de tijd nodig hebt om weer een regelmatige cyclus te krijgen. Het is dus soms lastig om te weten wanneer je een eisprong hebt. Wel zijn er een aantal symptomen die aangeven dat er een eisprong komt. Deze symptomen staan goed uitgelegd op de site Ovulatie Berekenen - Zwanger worden !
    Soms kan je wat bruinige afscheiding hebben rond de eisprong, dus ik zou voor deze cyclus uitgaan van 40 dagen. Ik hoop dat je hier iets mee kan. Succes!

Groetjes Monique

3. celleke

celleke Lid

29 aug 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je advies ... Ik wacht gewoon nog even af en probeer
    Het slijm in de gaten te houden mischien dat ik dan een beter zicht krijg in mijn cyclus

Gr celleke

Deel Deze Pagina