Hoi allemaal, vandaag post ik mijn 1e berichtje omdat ik het even niet meer weet Vandaag ben ik precies 11 dagen overtijd, heb 2x getest maar beide helaas negatief. Ben nu bijna 6 maanden gestopt met de pil en mijn menstruatie is regelmatig. Sinds vandaag heb ik ook echt het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn. Klachten heb ik niet heel erg. Wel ben ik regelmatig misselijk vooral in de avond, rommelt mijn buik ontzettend & moet ik regelmatig naar het toilet. Ook is mijn eetlust veranderd heb ontzettend behoefte aan gezond eten, terwijl ik normaal echt een lekkerbek ben. Wat is jullie advies gewoon weer een test doen van het weekend? Of naar de HA gaan?? Wordt hier toch vooral vreselijk onzeker van omdat iedereen in mijn omgeving altijd gezegd heeft (geen medici) dat ik eerst maar eens af moet vallen en dat mijn man ook een risico is (hij heeft een dwars-leasie) maar we kennen genoeg mensen die wel zwanger zijn geworden. Al met al ik word toch langzaamaan knetter gek ervan, vooral omdat je het er met niemand in je omgeving erover kan hebben.. HELP
Wat onzeker voor je zeg, Ik zou nog 1x een test doen, als die weer negatief is even je huisarts bellen voor een bloedtest. En ik zal me niet zo veel aantrekken van wat andere vinden, jullie geluk staat voor op. Ik zelf ben ook niet een van de dunste, en zal ook wel wat kilo's kunnen missen. Nu zegt iemand in mijn omgeving de hele tijd, ben je niet bang voor complicaties en noem maar op, tuurlijk ben ik daar bang voor en weet dat de risico's er zijn! Maar ken zat meiden die een mooi slank figuur hebben en van alles hadden tijdens de zwangerschap en meiden die voller zijn hadden juist niks .. Ik trek me er dus niet zo veel van aan ! Ik hoop dat je een deze dagen eindelijk een bevestiging hebt ! Succes
Hi! Ik zou nog een test doen en als die negatief is contact met de ha opnemen. Ik ben zelf in septemver gestopt met de pil. Werd daarna ongesteld tot december. ik ben nu sinds 26 dec niet meer ongesteld geweest en tot 3 weken geleden geen positieve test gehad. ha heeft me door verwezen naar de gynecoloog a.s. dinsdag ben zeer benieuwd. Succes!