Ik ga morgen een test kopen, nou lees ik hier bij sommige berichtjes over kruidvat test die 2 voor 5 euro kosten zij die goed? welke test zijn anders aan te raden? alvast bedankt
ik heb ook de testen van het kruidvat gebruikt 2v5 en ben erg tevreden ben je al overtijd? ik heb 1 dag voor nod getest.
nou ik zou vandaag ongesteld moeten worden maar ook al zou ik ongesteld worden zou ik nog een test doen vriendin van mij is gewoon 7 maanden ongesteld geweest, kwam er toen pas achter da ze zwanger was. en omdat ik van van alles last heb, kzou nie weten wat het anders is ben ook nie aan het ontpillen ofzo.
De 2 voor 5 euro zijn heel goed. Die van 7 euro juist slecht (geven heel snel vals positief aan) Die 2 voor 5 zijn bij kruidvat en trekpleister te krijgen en het allerbeste resultaat krijg je met ochtend urine. Succes met testen!
Ik heb op toen ik op vakantie was bij m'n schoonouders (in Tunesië) heel wat dingen bij de apotheek ingeslagen (waaronder dus ook testen) omdat het daar goedkoop is. Dat waren 2 testen voor omgerekend 1 euro geloof ik... Een heel dun staafje, iets dikker dan papier. Dus je zou zeggen dat 'ie het minder goed doet maar ik had al resultaat binnen 10 seconden! ; ) Waarschijnlijk ligt het resultaat eerder aan je HCG-gehalte dan aan het merk test. Heb overigens veel positieve dingen over die 2 testen van 2 euro 50 gehoord.
Yep die van de kruidvat 2 voor 5 euro zijn hartstikke goed!heb ik ook gehad beide keren en prima en goedkoop!succes er mee..
ik zou een digitale test nemen (clear blue) die zijn wel wat duurder, maar het is wel lekker duidelijk. Zwanger of niet-zwanger. Bij die andere testen blijf je twijfelen wanneer het lijntje niet heel erg duidelijk is. Zie ik nu wat of niet? is het geen indrooglijntje? Ik geloofde het pas toen ik echt het woordje ZWANGER zag staan (terwijl die kruidvattest ook best wel duidelijk positief was)
Ik heb ook die van 2 voor 5 bij het kruitvat gekocht. Ik heb een dag voor mn NOD positief getest en achteraf was ik toen pas 3wkn zwanger
ja ik ben gewoon ongesteld geworden voor zekerheid test gedaan maar niet zwanger. voor mij wel een opluchting aangezien ik nog bij me moeder woon omdat me vriend en ik maar geen woning kunnen vinden. we hopen binnen een half jar een huis te vinden dus dan zie je mij wel hier weer trug
Ik ben erg te spreken over de clearblue testen (2voor 15.99) Van het weekend getest en binnen 5 sec kwam er een plusje!!
Kruitvat test 2 voor 5 euro zijn goed. En de enkele test van het kruitvat 1 voor 7 euro nog iets is bij kassa als beste getest eruit gekomen
ook ik heb de kruidvat test 2 voor 5,- gehad, en nooit vals positief gehad (wat ik heeel belangrijk vond) en toen ik 1 dag voor nod had getest was ie postitief, en is positief gebleven... dus naar mijn idee is ie ook wel gevoelig..(maar niet TE, dus geen vals positief)