Dag dames Vandaag 13 dagen na pregnyl inspuiting. Ik test al sinds dag 7 na de inspuiting en de test werd nooit negatief. De testen worden donkerder. Ik vind het allemaal zo spannend! Kijken jullie even mee naar mijn testen van gisteren en vandaag. Is dit een betrouwbare test ?? Momenteel ongi krampen ... Zal waarschijnlijk opnieuw valse hoop zijn... Vrijdag mijn NOD.
Wat spannend voor je! Ik vind de test van vandaag er alleen lichter uit zien dan die van gisteren. Ik hoop voor je dat ze verder op gaan lopen. Nog wel heel donker hoor voor 13 dagen na pregnyl
Dankje voor je reactie. Ja op 25 januari de inspuiting van 5000 gehad.. Op de bijsluiter staat er dat de pregnyl na 10 dagen uit het lichaam is.. Die van gisteren is idd wat donkerder. Misschien door het indrogen ?
Hier ook een pregnyl spuiter! Vind hem inderdaad ietsje lichter maar kan zoals jij al zegt wel door het opdrogen komen. Ben zelf niet zo enthousiast op plus test of dat nou van cb of van kV is. Ze zijn beide duidelijk positief. Ga je morgen weer testen? Ik zit nu 9 dpo en 11 dagen na pregnyl
Spannend hè, bij mij zit de pregnyl er vaak 12 dagen in. Ik vind je test van vandaag alleen lichter dan gistere.. En zie nog geen oploop, hopelijk is hij morgen een stuk donkerder😄Ik zit morgen 11 dagen na pregnyl ook weer spannend dus. Ik test met kv2v5 vind ik beter af te lezen dan de duurdere cb of kruitvat plustesten. Succes
Op je laatste foto lijken ze even donker, ik zou met kruitvat testen dan zie je het duidelijker.. Hier mijn lijstje... Kruitvat
Dag Eza bedankt voor je reactie. Ik heb nog 1 test liggen van kruidvat. Morgen stuur ik de foto door. Wachten kan toch zo zenuwslopend zijn. Ondertussen wel wat ongi krampen... Is geen goed teken veronderstel ik
Ja de laatste dagen zijn altijd killing. Ik heb nu ook wat lichte krampen en mijn Nod is pas de 12e volgens mij hoeft het geen slecht teken te zijn hoor☺️Ik test morgen ook weer dan laat ik het ook weten☺️
Toen ik in april positief testen heb ik op 13 dpi de hele nacht wakker gelegen van de buikpijn. En testte toch echt positief dus alles kan! Geen bloed geeft moet. In een ander topic waar ik ook met eza kletst heb ik gezegd dat ik dinsdag pas weer test.. Maar begint toch wel te kriebelen haat t wachten
Ik had mezelf voorgenomen om te wachten tot 14 dagen na pregnyl. Ik test al van 7 dagen na pregnyl haha vorige donderdag had ik 's avonds wat rozig/bruinachtig verlies. De dag daarna was er niets meer te zien. Meestal heb ik enkele dagen voor mijn menstruatie heel wat bruinverlies. Ik voel zoveel, maar de clomid en de pregnyl kunnen je goed voor gek houden..
De tweede foto van net is inderdaad beter, ik hoop echt dat hij nog verder op gaat lopen voor je! Spannend morgen
Zoals beloofd een Kv test van deze morgen. Vandaag 14 dagen na Pregnyl! Hoe gaat het met testen meiden ?
Hier vandaag ook 14 dagen na pregnyl hoop ook straks zo,n test te hebben ben met vlagen goed misselijk af en toe , 9 uur is kv open zal de test straks posten als er wat staat . Tot zover zachtjes gefeliciteerd
Hoop volgens mij ben je zwanger hoor!! Lijkt ne sterk dat dat nog van pregnyl is! Echt veel te duidelijk, voorzichtig gefeliciteerd ☺️
Hoop, vanaf welke dag na pregnyl begon je test op te lopen? ... Nurrie spannend! En hoe staat jou test rosalyn?😛Of ga je echt wachten tot morgen?....