Hallo, Ik ben onwijs nieuwsgierig of er mensen zijn die een dag voor hun NOD negatief getest hebben, maar de dag daarna toch positief getest hebben?
Op mijn nod had ik zo'n licht streepje dat de kans groot is dat ik de dag ervoor negatief had getest...
Ja ik! Ik had 1 dag van tevoren een witte test, of misschién heel in de verte een mini tuurstreepje, maar de volgende dag op nod was er wel een licht streepje te zien. Maar je hoort ook genoeg verhalen van mensen die een week na hun nod pas positief testen hoor. Dus houd de moed erin!
Yep, hier bij de zwangerschap van onze dochter 1 dag voor NOD negatief, en op NOD ineens vet positief met avond urine. Bij deze zwangerschap exact hetzelfde. Dag voor NOD negatief, en op NOD mega positief, dus het kan wel degelijk.
Bedankt voor het antwoorden! Bij mij mocht het helaas niet zo zijn. Vandaag ook weer een negatieve test. Maar tot op het laatste moment hoop gehad! Nog niet gaan menstrueren, maar voel al dak ongesteld moet worden, dus op naar de volgende ronde...........