Dit kan best wel een positieve test zijn hoor. Als je andere "negatieve testen" echt wit zijn, en je eerder lichte testresultaten ziet, dan is deze zeker positief. Andere vrouwen maken meer LH hormoon aan tijdens hun cyclus (maken we continue aan, vandaar dat je het ook steeds kan detecteren), en dan is de LH piek eerder gekarakteriseerd door een veel donkerdere streep. Ikzelf heb ook eerder de lichte testresultaten. Dus zo'n test zou voor mij ook positief betekenen. Ik gebruik sensitest ovulatietesten, en die geeft duidelijk aan dat er een verschil is tussen (A) lichte testresultaten en (B) donkere testresultaten. Groetjes!
Ik heb met de ovulatietesten ook nooit een echt donkere streep gehad. Door echo wel zeker dat ik wel eisprong had. Echter toen ik zwanger was is voor de gein omdat ik het hier vaak lees een ovu test gedaan en die streep knalde echt, was donkerder dan controle streep. Hele cyclus geen knaller betekent dus niks over wat een ovu test doet met zwangerschap. Toen had ik mijn eerste knaller bij de ovu test.
Ik heb met ovulatietesten (maakt niet uit welk merk) nooit de teststreep even donker of donkerder dan de controle streep, maar heb wel degelijk een eisprong!!
Ovutesten kunnen positief zijn bij een zwangerschap. Ik heb het nu ook geprobeerd na een positieve zwangerschapstest die ovutest was niet zomaar positief, die was bijna zwart zo donker. Haha. Jou test zou voor mij niet positief zijn en denk dat je er ook niet een zwangerschap van af kunt lezen nu. Ik zou gewoon nog wat zeangerschapstesten inslaan dan weet je t zeker. Ovutesten, blijven ovutesten en geen zwangerschapstesten.
ik heb ook action gebruikt en kreeg ook geen officiele positieve test (werd wel 11 dagen later ongesteld dus de donkerste was mijn positieve) maar dat was geen pennenstreep zoals deze. Die was wel evenbreed. Toen ik zwanger was voor de grap een ovutest gedaan en die ze donkerder dan de controlestreep. Echt super donker. Dus dit zegt helemaal niets helaas. Wel ben ik het eens met degene die aangaf dat het een beetje raar is om een paar dagen later hetzelfde topic te openen, want in dat topic heb ik ook al aangegeven dat jou testen verre van positief zijn