1 dag voor nod test negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chantale, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantale

Chantale Lid

6 feb 2016
    61
    48
    18
    hallo dames

Ik zit vandaag 1 dag voor nod gisteren 2 dagen voor nod getest en de test was echt negatief zelfs geen tuurstreepje maar wel veel misselijk geborrel in me buik en totaal geen gevoel dat de menstruatie eraan zit te komen bij de vorige zwangerschap op nod zelf getest en direct een vette knal streep met dezelfde symptomen als nu kan het nog komen of komt de menstruatie er toch aan eisprong was 12 september heb hem duidelijk gevoelt en met ovu testen was die ook duidelijk

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.071
    17.026
    113
    Wanneer was je positieve ovulatietest? Heb je er een foto van?

Stel je had indd je ovulatie op 12sept, dan ben je nu al 14DPO, dan zou je eigenlijk wel echt wat moeten zien..
    Als je eisprong later was, kan het zijn dat je minder ver bent en er natuurlijk nog niets te zien hoeft te zijn ;)

3. Chantale

Chantale Lid

6 feb 2016
    61
    48
    18
    Deze test is van 11 september laat in de middag en 12 september heb ik ook duidelijk de eisprong gevoeld heb de zwangerschapstest niet met ochtend urine gedaan dus misschien ligt het daar ook aan

Bijgevoegde bestanden:

4. manaolana

manaolana Niet meer actief

Deze ovulatietest is helaas niet positief en het voelen van je eisprong is niet betrouwbaar. Kans is dus groot dat je eisprong later is geweest.

5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.071
    17.026
    113
    Deze is inderdaad zéker niet positief....Beide streepjes moeten minstens even donker zijn, dat staat ook in de gebruiksaanwijzing.

Je eisprong voelen is geen betrouwbare methode. Ik zou dus uit gaan van een (veel) latere eisprong.
    Heb je geen ovulatietesten meer gedaan na deze?

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Dit dus.
    Negatieve ovutest en dus zal je eisprong later zijn geweest dan je gedacht had.

7. Chantale

Chantale Lid

6 feb 2016
    61
    48
    18
    Ik heb nu geen foto's van de andere testen maar dit was de duidelijkste de dag erna was hij alweer minder duidelijk en 13 september was er al bijna niks meer te zien

8. manaolana

Dat kan, je hebt altijd LH in je urine en dat kan schommelen. Maar dat dit de donkerste test was maakt hem niet positief. Een ovulatietest is pas positief als de teststreep net zo donker als of donkerder dan de controlestreep is en dat is hier niet het geval.

9. Chantale

Chantale Lid

6 feb 2016
    61
    48
    18
    Oké
    Bedank voor de reactie dan wachten we het gewoon rustig af
    Als ik over een paar dagen nog geen menstruatie heb dan kan ik altijd nog een testje proberen

10. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Wat de dames hierboven zeiden, hij was nog niet positief en hij kan donkerder worden dan afnemen en opeens weer knallen dus handig om altijd even door te testen. De klachten die je hebt kunnen ook van progeston komen, hopelijk is zijn het natuurlijk symptomen door een zwangerschap maar ik zou over een aantal dagen nog even een testje doen.

11. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Ovulatietest was inderdaad niet positief. Daarnaast had je zwangerschapstest, als je symptomen van een zwangerschap zouden komen, positief moeten uitslaan. Misselijkheid kan ook komen door progesteron, of je hebt een virusje. (Het heerst helaas)

Eventjes afwachten dus en over een paar dagen misschien nog eens een testje doen :).

12. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik denk ook dat de zwangerschapstest wanneer je ovulatie rond de twaalfde was al Positief was geweest nu. Maarrrrr, mijn ovulatietesten werden ook nooit donkerder dan die van jou en ben toch zwanger geraakt op/rond de dag van de donkerste test. Sommige vrouwen hebben maar een hele korte piek (en dus een echt positieve test), als je een uur of 4 eerder of later bent knalt ie al niet meer, ik zeg dus niet zo stellig als mijn voorgangers dat de test niet positief was voor jou.

13. manaolana

Dat TS haar piek wellicht heeft gemist maakt deze test nog niet positief ;). Feit is en blijft dat dit een negatieve ovulatietest is. Maar het is inderdaad wel mogelijk dat ze een korte piek heeft gehad en die piek heeft gemist. Maar dan zou ze inmiddels of zwanger of ongesteld moeten zijn en dat lijkt geen van beiden het geval te zijn. Dat maakt de kans weer groter dat de piek dus later was.

Deel Deze Pagina