Hoi.. Willen jullie even met mij meekijken? Ik ben vandaag ongeveer 8 dpo gok ik. Ik heb bij een foto het achterste papiertje om gedraaid. Dacht misschien wordt ik afgeleid door het blauwe voorgedrukte streepje. Hoop dat er nog wat te zien is na het uploaden. Het is sowieso afwachten...
Ik zie wel een lijntje, naar heb geen idee of deze een duidelijk voorgedrukt streepje kunnen laten zien..
Heel vaag zie ik wat maar ik vraag me af of het niet een voorgedrukt streepje kan zijn. Spannend, afwachten maar en hopelijk heb je over een paar dagen een duidelijke streep!
Ik zie ook wel wat, maar niet echt ervaring met deze testen. Heb je misschien deze ochtend nog opnieuw getest? Spannend!
Ik wil straks een nieuwe ophalen. Zou de test met weken indicatie al kunnen? Ik las dat die vanaf 5 dagen voor nod zou kunnen, maar is dat in de praktijk ook zo?
Daar heb ik in het verleden vals positief mee getest.. die vertrouw ik niet meer zo. En over de kv 2 v 5 hoor ik tegenwoordig ook niet zulke positieve berichten.
Vroeger waren die niet fijn maar tegenwoordig zijn het een van de betere testen. Een CB met wekenindicator zal echt nog negatief zijn vermoed ik. Ik zie overigens geen streepje maar ben ook geen fan van deze testen.
Ik zou ook even de kruidvat 2 v 5 gaan halen, moet zegggen dat ik er altijd tevreden van was ondanks een 100 tal negatieve testen (maar nooit vals positief)
Al heeft een cb met wekenindicator nou ook niet zoveel hcg nodig. Ze geven immers al 1-2 weken zwanger aan (3-4 weken na laatste menstruatie) dus dat komt overeen met 7-14 dpo. Nou zal hij bij 7 dpo wrsch neg aangeven. Maar vaak genoeg gezien dat er netjes 1-2 weken staat bij 9/10 dpo. Vanaf 14 dpo staat er vaak 2-3 weken al. Succes!
Dan geef ik de predictor nog maar reen kans.. Ik ben nu waarschijnlijk 9 of 10 dpo. Wordt vrijwel regelmatig ongesteld, dat zou zaterdag of zondag moeten zijn. Het wisselt met 27 of 28 dagen. Ik ga uit van 28
Ik zie ook een heeeel licht streepje. Nog eventjes afwachten, de testen zouden dan nu wel echt moeten gaan oplopen. Ik testte zelf 1 dag voor mijn NOD positief met de clear blue.
Ik zou een predictor doen. Al moet ik zeggen dat de CB digitaal bij mij al wel 1-2 aangaf tegelijk met een hele lichte pennenstreep op de predictor.