Hoe betrouwbaar is Clear Blue Digi Ovutest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mammatje89, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Zie onderwerp.

Wat is jullie ervaring.

Doordat ik te veel bezig was met zwanger worden had ik besloten om te stoppen met alle testen en niet meer op zp te komen.

Vanavond dacht ik toch, laat ik eens een ovu test doen.

Moest maar een heel klein beetje plassen, maar dacht oke probeer het wel.
    Er kwam een Smily in de test.

Ben natuurlijk heel blij, want dit is mn kans en die ga ik zeker pakken. Vooral nu me beide schoonzusjes zwanger zijn, en ik het ook wil.

Daarna deed ik er nog 1 omdat ik het niet kon geloven. Wel met heeel weinig plas, een paar druppels. en die gaf een rondje. Dus wat moet ik nu geloven???

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hmm beetje vreemd!
    Maar zou denk ik de eerste wel geloven omdat je aangeeft dat de 2de met weinig urine was!

Succes!

3. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Kan zo een test een valse smily geve???

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Alleen als je zwanger bent of hormonen slikt kan hij vals positief zijn en bij een blaasontsteking las ik laatst :)

Maar enkele dagen geleden deed je toch een zwangerschapstest? Was je cyclus in de war?

5. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Ja ik deed zw tests en 1 vond ik posi maar een digitale zei niet zwanger dus ben gestop met testen maar gister avond 1 gedaan en gaf een smily en daarna rondje en vanmorgen weer een rondje ma had gister wel steken in me zij gehad maar weet niet of dat er iets mee te maken heb maar ik slik alleen foliumzuur en vitamine dus zal m'n ei nu dan zijn geweest

6. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Nobody???

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

heb je verder nog een zwangerschapstest gedaan? want een ovulatietest kleurt ook positief bij zwangerschap

en als hij een smiley geeft en je bent niet zwanger, dan neem ik aan dat je ei eraan komt :)

8. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Zw test is negatief. En ovu test geeft nu een rondje. Gister geklust wn. Afgelopen vrijdag nacht geklust. Zal dat ei nu Al geweest zijn??

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Voor een ovulatietest moet je ongeveer 4 uur je plas ophouden anders kan je toch geen duidelijke uitslag krijgen. Ik vermoed dus dat je urine niet geconcentreerd genoeg is geweest de 2e keer of je hebt nog net het einde van je LH-piek gevonden met die daarvoor. Als je een smiley krijgt dan heb je wel op je LH-piek gezeten. Meestal springt je ei dan binnen 24 uur.

Ik moet er wel bij bekennen dat ik PCO heb en ik dus ook wel eens positieve ovutesten heb gehad waarop toch geen eisprong volgde maar als je daar niet bekend mee bent dan kan je er rustig vanuit gaan dat je je eisprong gewoon krijgt.

10. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Ik had denk ik wel langer van te voren niets gedronken. Zou m'n ei nu dan al geweest zijn? Ik heb wel al de hele week krMpende buikpijn en gister avond steken in me zij.

11. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik zou denken van wel, maar een extra keer klussen vandaag kan zeker geen kwaad ;) Hopelijk krijg je dan over 2 weekjes ook een smiley van 2 mooie streepjes! Succes!

12. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    De 2 e plas was ook heel weinig en 5 min na die 1 e test. Maar ik ga er wel vanuit dat die 1e plas goed genoeg was met die smily

13. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Ga ik zeker doen. Dus dan zou m'n ei tussen gister avond en vanavond moeten springen toch

Deel Deze Pagina