Ja ik wacht idd maar tot morgen! Ik doe alles nu via me foon maar kan via me gsm geen foto uploaden.. Brrr wat is dit spannend zeg!!
https://mail.google.com/mail/u/0/s/?view=att&th=135af69712d0122f&attid=0.1&disp=attd&safe=1&zw Hier de test!! Hopelijk doet de link t!!
Klopt de link werkt idd niet goed! Maar de foto staat in me album! En idd een streep is een streep! Voor de zekerheid test ik morgen met cb, dan heb ik duidelijkheid!
Het streepje was helemaal goed,de CB gaf aan: Zwanger, dus helemaal geweldig, nu heerlijk genieten!!! Bedankt voor alle reacties meiden!
Mijn cyclus is erg onregelmatig de laatste maanden. Op 15 februari had ik mijn ei. Laten we zeggen dat mijn NOD dan 29 februari zou moeten zijn. Kon het niet laten, had een test liggen en hem gedaan, maar niets te zien. Betekend dit nu dat ik niet zwanger kan zijn? Of kan ik op mijn NOD alsnog positief testen?
Je kan als nog positief testen op je NOD, het ligt er ook aan welke test je pakt en dan is het nog zo dat de een sneller HCG aanmaakt dan de ander
Inderdaad wat Sasya zegt; de één maakt sneller hcg aan dan de ander. Maar ik dag voor je NOD kan vast geen kwaad...