Hoi meiden, Morgen is mijn NOD en ik heb 2 CB digital testen in huis. Vandaag is mijn zusje jarig en we gaan vanavond uit eten. Ik begin nu toch erg te twijfelen of ik nu al zal testen. Ik lees bij sommige topics dat de CB testen niet heel gevoelig zijn en vaak een verkeerde uitslag geven. Ik heb deze maand ovulatietesten gebruikt dus ben er wel behoorlijk zeker van dat mijn NOD klopt en dus morgen zal zijn. Ik hoor graag jullie ervaringen want het is natuurlijk zonde van de test als ik hem te vroeg gebruik.
Heb je die met indicator van hoever je bent? Die zou je wel kunnen doen! Die is heel gevoelig. Heb je die test die alleen aangeeft zwanger/niet zwanger, dan zou ik nog even wachten, die heeft meer hcg nodig.
Ja ik heb die met indicator. Kan het geen kwaad om het midden op de dag te doen? Heb wel al een paar kopjes koffie op en nog niet veel geplast.
Mijn gevoel zegt ook liever even morgen en overmorgen afwachten om te kijken wat er gebeurd. Voel me ook helemaal niet anders en heb geen symptomen op een eventuele zwangerschap. Het zou alleen zo leuk zijn als het toch zo is om het m'n zusje op haar verjaardag te vertellen