Hallo dames, Ik ben Ellen, 36 jaar en mama van Lola (13 jaar). ik probeer nu voor het eerst sinds Lola weer zwanger te worden. 8 augustus had ik een lichte menstruatie van 2 dagen. Ik slikte toen de minipil nog, dus dit kwam wel eens voor. 16 augustus ben ik pas gestopt met de pil. vanaf 26 augustus had ik een aantal dagen veel ovulatiepijn en eiwit cervix slijm. Ik werd netjes op 5 september weer ongesteld en sinds gisteren weer ovulatiepijn en vanmorgen weer eiwit slijm. Ik heb voor nu geen vragen maar wil deze ronde graag bijhouden hier op het forum.
Hej Ellen, Ik ben Jessica 38 jaar moeder van Beau ( 9 jaar ) En we proberen sinds deze maand weer zwanger te worden. 30 aug weer ongesteld geworden, dit is de 1ste ronde, nog geen ovulatie kunnen vinden, want ik lig wat te klooien met die digitale testen van sensitest ( niet handig ) heb inmiddels dipsticks besteld, welke app gebruik jij om dit bij te houden? Voor mij is dit ook weer allemaal nieuw, Bij mijn zoon had ik toen die roze digitale clearblue gebruikt om een ovulatie te vinden.
Hoi Jessica, Ik gebruik de Premom app. Alvast succes. Spannend he. Voor mij de eerste keer dat ik er op deze manier mee bezig ben. Toen ik van Lola zwanger werd was ik pas net gestopt met de prikpil, dus ik hield nog niets bij, maar na de eerste menstrustie was het toen al meteen raak. Ik heb vandaag eens een dipstick meegenomen naar het werk haha en wil eens rond 12 uur testen. Normaal test ik pas als ik thuis kom van het werk.
Ohh, jaa dan is het extra spannend nu, Dankjewel heb de app gedownload. Ik vind het heel spannend, ben benieuwd hoe Beau zou reageren als die hoort als die grote broer wordt. Die word in november 10 jaar