Geen gevoelige tepels..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door siena, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw
    Hoi Dames!

Ik heb een vraag...;)

Normaal heb ik elke maand last van gevoelige tepels, ik ben dan altijd precies 2 weken erna ongesteld.
    Maar deze ronde heb ik helemaal geen gevoelige tepels gehad, betekend dit dat ik niet ongesteld word!?

Ik ben inmiddels 5 dagen overtijd (zie banner).. Testen geven helaas negatief (de laatste heb ik afgelopen maandag gedaan).. Ik ga vrijdag weer een test wagen..

Ik heb al 1 week last van allerlei kwaaltjes, misselijk, hoofdpijn, buikpijn, drukkend gevoel in lies, tintje donkerder tepelhof... Ik voel me in ieder geval anders dan de rondes hiervoor.

Mijn vraag is dus... Zijn er dames die zich hierin herkennen, en hebben een ronde geen gevoelige tepels gehad (terwijl ze dit wel elke keer hadden) en later zwanger bleken te zijn...??

Volgen jullie het nog?? ;)

2. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw
    Helemaal niemand...??? :(

3. Iefie

Iefie Niet meer actief

Ik herken het niet van de gevoelige tepels, dat had ik helemaal niet, maar ik was ook net van de pil af en toen raakte ik al zwanger..maar als ik zo je kwaaltjes lees zou het volgens mij heel goed kunnen dat je toch zwanger bent hoor. M.n. dat je tepelhof donkerder is doet mij dat vermoeden, want dat is iets wat bij mij ook direct zichtbaar was. Misschien is het nog te vroeg geweest om te testen en heb je kans dat het vrijdag wel een knaltest wordt. Ik ben benieuwd! In elk geval succes!

4. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw
    Hoi Iefje, bedankt voor je reactie:D

Ja onzeker wordt je ervan.. Het zijn gewoon spannende tijden.. Ik ben met vlagen zoals nu kotsmisselijk.. en dan wordt je er weer aan herinnerd, van zou het..?? Voel me gewoon anders dan de rondes hiervoor. Maar aan de andere kant ga ik er vanuit dat ik ongi ga worden, des te minder ik teleurgesteld ben als het zo is.

Ik heb net voor de grap een ovulatietest gedaan, deze gaf knal positief.. Snap er niks meer van.. Laten we t maar hopen..
    Ik ga morgen ochtend met ochtend urine een zwangerschapstest doen.. Ben benieuwd...

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik had de ene maand wel gevoelige tepels en de andere maand weer niet. Soms kwam er wit vocht uit, soms weer niet. Nu ben ik zwanger en worden ze eigenlijk nu pas gevoelig.

6. Ishetzover

Ishetzover Actief lid

19 jul 2011
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had dat deze keer ook niet en heb eergisteren positief getest...

7. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw
    @ Ishetzover.......... Gefeliciteerd :D Wanneer had je posi getest, voor of na je NOD??

Hier nog steeds een negatieve test, snap er niks meer van :(

8. Iefie

Iefie Niet meer actief

Hoi Siena, jammer dat je nu nog steeds een negatieve test hebt. Misschien even langs de huisarts of zij misschien via je bloed kunnen nagaan of je zwanger bent? succes groetjes Iefie

9. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw
    @ Iefje.. Ik kom net toevallig bij de huisarts vandaan, heb daar weer een testje gedaan met urine, natuurlijk weer negatief.. Ze adviseerde om nog een weekje te wachten pff.. Meer kan ik eigenlijk niet doen.. Word er een beetje gek van :( Ik heb nu zoiets van ik zie het wel..

10. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Misschien heb je een erg lange cyclus deze keer, en heb je pas net je eisprong gehad?

Wel balen die onzekerheid.

11. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw
    @Mopje, Ja geen idee.. Ik hoop daar snel achter te komen.. Meer dan afwachten kan ik niet.. Maar laten we maar hopen op goed nieuws ;)

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ik heb ook gevoelige tepels rond mn eisprong...en dus 2 weken voor ongi.
    Ben bang dat het een lange cyclus is voor je...hoop dat je gauw meer weet!

Deel Deze Pagina