Joepie!! of mag ik nog niet juichen? Was eigenlijk te vroeg met testen (5 dagen) maar net toch even gedaan. Na een paar minuuten verscheen er een heel licht roze streep met de kv test. Best duidelijk te zien. Vorige maand helaas een vmk gehad, maar hopelijk blijft t nu wel zitten Helaas heb ik geen goeie camera dus de foto is helaas niet echt duidelijk.
Ik zie em duidelijk zonder te tuuren..voorzichtig gefeliciteerd en hopen dat deze mooi blijft plakken
Jeej! Ik ben zo blij Wist eigenlijk wel dat t raak zou zijn want heb me echt beroerd gevoeld de afgelopen weken.
Ik zie hem ook. Heb je na je vmk al wel een witte test gehad? Zodat dit niet nog van je vmk kan zijn. Dit vraag ik omdat je zegt je al weken niet lekker te voelen... je eisprong zou dan 9 dagen geleden zijn... als jij al weken niet lekker bent, zou dat ergens anders van moeten zijn.
Wauw dat zou heel snel zijn! Ik heb toen even met je meegekletst in je topics Ik hoop voor je dat je zwanger bent en dat het blijft zitten! Maar voor nu zie ik een mooi streepje. Je had al negatieve testen gehaf toch?
Ja, ik had inderdaad een (meerdere) witte test na vmk. En misschien overdrijf ik t ook wel met weken. Mn man zegt dat t pas sinds vorige week pas is hihi
Ik testte ook zo vroeg positief deze keer maar pff wat duurt het dan lang dat aftellen hahahah geniet ervan!
Ooh ok, want zat ff te zoeken naar een bericht met witte test van je en zag dat je op 7 mei al postte dagen misselijk enzo te zijn .. terwijl je dus toen je ei nog niet had gehad (die had je rond de 11e)..vandaar dat ik gelijk ging denken aan oud hcg.. Tijd zal uitsluitsel geven. Ik hoop dat je test donkerder wordt.
Dankje wel Wil t van de daken schreeuwen, haha. Maar ik wacht er liever nog even mee. Wel mn moeder al verteld, die was natuurlijk heel blij en kon t ook niet geloven. Heb nu wel erg last van harde buik en beetje koortsig en moe. Maar tis gelukkig niet zo erg als vorige maand
Ik denk Woensdag, maar dan word t wel in de avond omdat ik overdag slaap vanwege de nachtdiensten die ik heb gehad. En anders doe ik um Donderdag