1 dag voor NOD

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ZenzaMadonna, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZenzaMadonna

26 sep 2012
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf 1 juni heb ik last van kwaaltjes, dat zou mijn innesteldag moeten zijn. Morgen is mijn NOD en gisteren en vandaag heb ik stiekem een kv2=5 test gedaan maar die waren zo vaag (heel heel licht streepje). Dat ik niet weet of het nu positief is of negatief.

Bij mijn zoon heb ik 5 dagen voor mijn NOD posi getest en nu 1 dag voor nod geen duidelijke streep.

Kan het zijn dat ik morgen (NOD) gewoon posi test? Of moet ik uit gaan van een ongie?

Wie heeft die ook wel eens gehad?

Liefs

2. nono

nono Niet meer actief

Kan je een foto maken? Het verschilt.. de een maakt sneller HCG aan dan de ander.. elke zwangerschap verschilt ook he.

Niemand kan je nu vertellen of je ongi word want het kan nog gebeuren gezien je voor je NOD zit. Maar als jij licht positief hebt getest mag je er vanuit gaan dat je zwanger bent!

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ben benieuwd naar de foto's klinkt hoopvol

4. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ben benieuwd hoe je test er uit ziet ik heb heel vaak lichte streepjes op mijn kv test gehad en was niet zwanger

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Foto :)

6. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Ben erg benieuwd!

7. ZenzaMadonna

26 sep 2012
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe kan ik foto's uploaden hier?
    Heb een foto op telefoon gemaakt, maar ziet streepje niet zo goed.
    En moet ook zeggen dat ze donkerder worden naar mate de tijd verstrijkt.

Heb nog steeds een gek gevoel in mijn buik, steekjes, last van liezen, prikkels in borsten, en misselijk bij elke geur die ik ruik.

Maar ook de klachten voor mijn ongie zijn er af en toe. Ik ga nog maar nergens vanuit. Net wel even nog een test gekocht (voor de zekerheid).

Liefs

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hieronder op plaats reactie klikken dan op de paperclip boven in beeld dan kunnie foto uploaden.

9. ZenzaMadonna

26 sep 2012
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, dank jullie voor de reacties. Het is niet meer nodig deze ronde. :( Ben vandaag ongie geworden. 1 dag eerder dan normaal.

Ben wel blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben, op naar volgende maand. ;)

10. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    He wat naar! Ben nog wel benieuwd naar je test ;)
    Wil je geen valse hoop geven, maar als die echt 2 streepjes heeft, kan het best zijn dat je gewoon zwanger bent.
    Ik heb 3 dagen overtijd pas positief getest, ging met 5 dagen over tijd vloeien, maar mijn testen werden steeds dinkerder..

Deel Deze Pagina