He meiden, ik ben 6 oktober ongesteld geworden. Vandaag 9 oktober ben ik klaar net mijn menstruatie. volgens mijn app wat bijna altijd klopt is de 21e oktober mijn ovulatie. Graag wil ik weten hoe de cleaurbleu ovulatie test precies werkt Ik weet wel dat het met ochtend urine moet. Vanaf wanneer kan ik het beste beginnen met testen. En wat is het verschil tussen de knipperende Smily en contstante Smily.
Ik denk dat je het beste even de bijsluiter kan lezen, daarin staat alles wat je nu vraagt Edit: of heb je de test nog niet in huis? Snap je vraag even niet zo goed.
informatie op internet was niet duidelijk genoeg voor me. Anders zou ik de vraag hier niet alsnog stellen..
Een ovulatietest moet juist niet met ochtendurine. Wel telkens op een vast tijdstip. Hoe het met die smileys zit weet ik niet meer. Te lang geleden
Dit is met dubbele hormoonindicator. Deze meet ook nog een ander hormoon wat je al een paar dagen voor het andere hormoon, wat ervoor zorgt dat het eitje springt, wordt gemeten. Waardoor je je hoge vruchtbaarheid zou kunnen meten en dit wordt aangegeven met een knipperende smiley voor je vaste smiley wat weer de komst van de eisprong aangeeft. Deze mogen wel gelijk met ochtendurine gedaan worden.
Als je een cyclus hebt van 28 dagen begin je als het goed is op dag 11 (geteld vanaf 1e dag menstuatie) te testen.