Hallo, inmiddels in ronde 7 belandt. Vorige keren een week tot anderhalve week voor de nod al steken in lies en linker zij etc. Deze keer had ik een week na de eerste dag van de menstruatie tot aan een week later erg veel ongi krampen en steken in de onderbuik. Nu, sinds dinsdag (Dus cyclusdag 15) eigenlijk nergens last van, behalve van behoorlijke pijnlijke tepels.. Dit heb ik echt nog nooit gehad. Ja hooguit 1 dag maar nu dus al 4 dagen. Als ik er over heen aai zeg maar dan voelt het alsof ze je een blauw plek daar hebt of alsof je er heel lang in geknepen hebt (niet dat ik er normaal in knijp maar zo voelt het). Vind dit nogal vreemd. Heb geen pijnlijke borsten, wat ik anders na mijn eisprong wel heb, althans de linker. De rechter voel ik nooit. Ik ben sinds augustus gestopt met de pil en altijd regelmatige cyclussen van 25-26 dagen. Maar die pijnlijke tepels ken ik dus niet... Herkend iemand dit wel? kan je dit zomaar krijgen als voortekenen van je menstruatie terwijl je dit nog nooit hebt gehad?
Ik heb bijna iedere maand pijnlijke borsten en pijnlijke tepels. Soms allbei, soms 1 van de 2 en af en toe nergens last van. Ik zit nu in ronde 14. Maar het kan zeker een teken zijn. Als ik ongesteld ben is het meteen over. Wie weet een teken van een zwangerschap. Toch even je nod. afwachten