Haha kennen jullie dat? Mijn kereltje ligt nog heerlijk te slapen maar ik zit beneden te kolfen. Ik heb 1 borst die een beetje te enthousiat is en die stond echt op ploffen.. zoovkompres kon het niet houden, echt hele shirt en zelfs matras zaten onder.. dus was even wat spanning aan het laten weglopen maar dat vond ik toch wel weer zonde (een week geleden had ik amper genoeg) dus zit nu beneden toch maar te kolven. Kon het ook niet maken om het toch direct aan m'n kereltje te geven want die borst staat zo op ploffen en dan komt het met zo'n snelheid, dat kan ik hem niet aandoen.. Nou ja, hebben we weer een zakje in de vriezer erbij
Haha, ik ken het ja. Heb vele ochtenden om 5 uur beneden gezeten omdat mijn borsten op springen stonden. Nu kolf ik altijd 's-avonds voor ik naar bed ga en heb ik 's-ochtends mooi volle borsten die mijn zoontje leeg kan drinken
Dat is ook een idee ja.. maar hier heeft hij nog niet eerder doorgeslapen.. Heb hem ook om 07 uur wakker gemaakt want ik vond het maar eng. Gisteren was het zo warm en hij is nog maar 10 weken... Ik natuurlijk bang dat er iets is waardoor hij zo veel slaapt.. Maar nadat hij wakker was geworden was hij gewoon alert en dronk hij gewoon goed.. gelukkig maar! Maar als hij blijft doorslapen dan is 's avonds kolven een idee... Maar zal wel niet.. normaal komt hij wel 1 of 2 keer 's nachts.. en dat is ook prima
Herkenbaar . Ons dochtertje maakte rond die periode ook lange rukken in de nacht en in het begin werd ik zwetend wakker van de gestuwde borsten en zat ik vroeg in de ochtend te kolven. Later ben ik ook in de avond gaan kolven, was meteen mooi voor de voorraad.
Haha ja toen zoon opeens ging doorslapen had ik dat ook. Wakker worden met van die joekerds, doorweekt shirt en het gevoel HELP!!!! Ik knap! Oh en dan die opluchting als de druk er af is..............
Heel herkenbaar!!! Mijn dochter slaapt sinds een paar dagen door vanaf 20:00 tot een uur of 06:00/07:00. Met als gevolg overvolle harde borsten tot zij ze leegdrinkt. Vanochtend om 05:00 zelfs maar even gaan voeden, want het kon echt niet meer ( kolven had ik ook kunnen doen, maar dan ben ik zo wakker en waarschijnlijk wordt zij van het gestommel op de gang ook wakker ). Ik was zelfs zo verbaasd en overdonderd door de mate van spanning die er op stond dat ik mijn vriend wakker maakte om 'm te laten voelen .
Haha 'voel eens'.. zie ik hier ook gebeuren Idd dan 's avonds kolven.. hoop alleen niet dat ie dan toch opeens komt en ik niet genoeg heb..
Vaak kolf je je borsten lang niet helemaal leeg. En je maakt ook redelijk snel weer nieuwe melk aan. Dus ik zou me heen zorgen maken. Ons zoontje wordt ook nog wel eens wakker 's-nachts.