Ik koop regelmatig via ebay kleine items. Nu had ik vandaag weer wat gezien, maar als ik de checkout neem kom ik niet verder. Ik selecteer Paypal en waar ik eerder prima verder kon vraagt hij nu om mijn creditcard gegevens. Ik heb geen creditcard en wil deze ook niet. Wie weet hoe ik nu toch via Paypal kan betalen?
paypal moet ondersteund worden door de verkoper, ik weet niet of elke verkoper bij ebay paypal heeft? Anders even contact zoeken met de verkoper misschien?
ja paypal wordt geaccepteerd. het gaat mis op het moment dat ik paypal selecteer. ik log in bij paypal en dan vraagt hij om mijn creditcardgegevens. normaal werd ik dan naar de site van paypall geloosd en kon ik betalen
ik heb mijn bankrekening gekoppeld, er staat nooit saldo op. (nooit op paypal, wel op mijn bankrekening )
mmmm.....geen idee! Anders even via de site van PayPal inloggen om te kijken of alles nog klopt? Succes!
ja dat heb ik al gedaan, alles staat zoals normaal. net maar een bericht naar ebay verzonden.. ik snap er niks van
ebay heeft gebeld nav mijn bericht (netjes!!) er is een storing bij paypal. De koppeling rekening en aaccount werkt niet
Dat heb ik ook! Ik had het bij een andere verkoper waar ik ook met paypal wilde betalen en toen werd er ook ineens om mijn creditcard gevraagd. Normaal heb ik dat ook nooit, idd gewoon bankrekening gekoppeld. Goed om te weten dat er een storing is, hoop dat het snel is opgelost.
Voor nu heb ik gewoon via iDEAL het bedrag op Paypal gezet, dan lukt het dus wel om binnen ebay te betalen