1 dag zwaar ongesteld en 1 dag licht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zinger, 1 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zinger

    Zinger Lid

    1 nov 2022
    14
    2
    3
    Vrouw
    Hi iedereen

    Normaal komt mijn menstruatie op donderdag, maar nu kwam die op vrijdag.
    Eerst kwam er een beetje licht roos bloed maar toen werd het rood.
    In de avond hadden we het gehad en dan de volgende ochtend was het echt heel veel. Daarna bleef het verminderen tot het zaterdag stopte en zondag kwam er terug alleen een beetje bij vegen. Maar dat was het ook.

    Ik ben ook al van juni 2022 gestopt met de pil en een miskraam gehad in augustus.

    Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt dat ik een menstruatie van 2 dagen heb en dat ze daarbij ook laat zijn.

    Wie heeft dit nog meegemaakt en was er dan sprake van een zwangerschap of een ander probleem?

    Groetjes zinger
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Het is niet vreemd om een menstruatieduur van 3 dagen te hebben. Zeker omdat je nogal recent gestopt bent met de pil.

    Ik denk dus niet dat er een zwangerschap is en ook geen ander probleem. Enkel normaliteit icm het ontpillen.

    @Beheer , deze staat in het verkeerde subforum, er is immers geen zwangerschap. Willen jullie hem verplaatsen.
     
  3. Zinger

    Zinger Lid

    1 nov 2022
    14
    2
    3
    Vrouw
    Hi

    Ik was al rap ontpilt.
    De maand na ik de pil stopte was ik al zwanger en kreeg ik een miskraam in augustus.
    Na het miskraam kreeg in altijd mijn menstruatie op donderdag en kreeg ik het 5 dagen en dit is de enige cyclus dat het maar 2 a 3 dagen duurt.
     
    IsabelD vindt dit leuk.
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Ontpillen betekent niet alleen dat je cyclus opgestart moet worden, maar betekent ook dat je cyclus meer regelmatig moet worden.
    Aangezien je direct zwanger geraakt was en daarna helaas een mk hebt gehad (wat ook vaak weer zorgt voor een afwijkende cyclus daarna), geeft mij meer reden om aan te nemen dat je cyvlus echt nog aan het ontpillen is.
     
    Suzi98 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina