Wanneer ongesteld/zwanger na verwijderen Mirena?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Emilie, 6 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emilie

Emilie Lid

5 jun 2007
    33
    0
    0
    Hallo dames,

Even een vraagje over Mirena,

Hoe lang duurde het na het verwijderen van Mirena voordat je weer gewoon ongesteld werd?

Hoe lang duurde het na het verwijderen van Mirena voordat je zwanger werd?

Just wondering...dan krijg ik misschien een idee van wat me te wachten staat.

2. Antsy

Antsy Actief lid

8 okt 2007
    103
    0
    0
    Hee Emilie,

ik heb op 1 oktober mijn spiraaltje verwijderd en heb dus dezelfde vragen als jou....

Nog afwachten en hopelijk heb je van mijn kant snel antwoord. :p

3. Emilie

Emilie Lid

5 jun 2007
    33
    0
    0
    Dankjewel voor je berichtje. Ik ben zeker benieuwd naar je reactie.
    Zelf ga ik mijn spiraaltje er ws pas in december uithalen, maar hoorde verhalen van mensen die aangaven dat het vervolgens echt heel lang duurde voordat menstruatie weer normaal was.

Houd je me op de hoogte? Thanx!

4. Antsy

Antsy Actief lid

8 okt 2007
    103
    0
    0
    Volgens mijn huisarts komt na de mirena in tegenstelling tot de pil je cyclus meteen weer op gang. Ik ben dus ook heel benieuwd. 3 dagen na het verwijderen had ik twee dagen bloedingen, maar het lijkt me sterk dat dit al een normale menstruatie is. Misschien dat andere mensen nog reageren....

We zullen zien.

5. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Ja, volgens mijn huisarts kan je DIRECT na het laten verwijderen van de Mirena weer zwanger worden.
    Over de ongesteldheid weet ik niets, hij vertelde het omdat ik me aan het 'orienteren' was op het anticonceptie-gebied... ;)

6. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Ik heb mijn mirena 2 jan 06 laten verwijderen tijdens mijn bloeding, beetje ieuwww :oops: maar HA zei dat ie er dan makkelijker uit gaat. Ik had gelijk mijn cyclus weer op orde (28 dagen) 15 april zwanger maar helaas mk....
    Dus eigenlijk ging alles weer als vanouds, je bent gelijk vruchtbaar en eigenlijk geen "ont spiralen" met verwarde cycli.
    Het grote nadeel bij mij met de mirena was dat het libido tot 0 zakte, pfff niet mijn ding.

groetjes

Deel Deze Pagina