Vandaag ongesteld geworden. Kan ik morgen beginnen met temperaturen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KleinMeisje93, 10 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hallo dames!

Ik vroeg me af of ik morgenochtend kan beginnen met temperaturen? Aangezien vandaag mijn menstruatie is begonnen.

Werkt temperaturen inclusief ovulatietesten gebruiken het beste om de juiste dagen te bepalen?

En dan vroeg ik me af, vanaf welke dag kunnen mijn vriend en ik het beste beginnen met om de dag te 'klussen'?

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    officieel begin je de eerste dag van je cyclus dus de eerste dag van je menstruatie met temperaturen. dus vanaf morgen dan maar..
    Als je beide manieren gebruikt dus ovulatietesten en temperaturen dan kan je inderdaad het beste je eisprong vinden.
    Bij een positieve ovulatie test springt je ei 24 tot 48 uur later wat dan te zien moet zijn met je tempr.

Wij klussen eigenlijk vanaf het moment dat mijn menstruatie klaar is, dan weten we zeker dat we het ei niet missen en dat er een mooie voorraad klaar ligt, en dit dan tot een paar dagen na mijn eisprong.

3. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Wat mommysince13 al zegt.
    Tempen vanaf dat je ongesteld bent en ook ovulatie testen gebruiken maakt het meest inzichtelijk over wanneer je eisprong is. Wij klussen voor de eisprong 1 keer per week ongeveer en rond eisprong om de dag.

4. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Toen ik in het ziekenhuis liep wist ik precies (marge van een aantal uur) wanneer mijn eisprong zou zijn. Die dagen kregen we het advies om het gewoon elke dag te doen.
    Aangezien je cyclus heel mooi is zou ik na je menstruatie beginnen en rondom je eisprong het een extra keertje gezellig maken.

Deel Deze Pagina