Gefrustreerd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pancakes, 10 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    8 Augustus gestopt met pil. Eerste onttrekkingsbloeding 13 t/m 16 augustus. Inmiddels dag 59 van cyclus en nog geen menstruatie te bekennen. Al twee negatieve tests gedaan. Laatste op 29 september.

Even heel gefrustreerd. Ook omdat ik hoorde dat het bij iemand 8,5 maanden duurde. Dan denk ik; men, ik heb nog gewoon 6,5 maand te gaan. Sorry hoor, ik kan hier letterlijk niets mee, maar het frustreert me gewoon.

Vorige week dacht ik nog; ach, ik geniet gewoon van het feit dat ik niet ongesteld ben, maar ik begin het nu toch vervelend te worden.

Overigens ook nergens last van hoor, dus wat dat betreft geen idee dat ik zwanger ben, maar begin me gewoon af te vragen hoe lang het allemaal gaat duren en of ik überhaupt nog wel vruchtbaar ben... (wat onzin is, want ik werd op mijn 14e toch echt gewoon vanuit mezelf ongesteld en was dat toen ook heel regelmatig tot ik aan de pil ging).

Middenin mijn pilstrip gestopt en daar ook zo'n SPIJT van. Nu denk ik; als ik misschien gewoon door had geslikt, had ik gewoon regelmatig ongesteld geworden, had er niets aan de hand geweest. Maarja, dat is altijd achteraf praten en ook dat is iets wat ik helemaal niet zeker weet.

Sorry hoor, jullie kunnen niets met dit topic, maar moet even mijn ei kwijt... (letterlijk, hahah)

2. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    ahhhhw! Het duurt altijd even eer je cyclus normaal gaat worden, hoelang heb je aan de pil gezeten? Ik weet niet zeker, maar denk niet dat het wat uitmaakt als je eerder dan de stopweek bent gestopt met de pil. (een ander mag me heus verbeteren als ik het mis heb)

3. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Ben in totaal iets van 9 a 10 jaar aan de pil geweest. Behoorlijke poos dus. Ben ook nog jong hoor, 26, heb ook niet persé haast met zwanger raken, maar wil meer gewoon bevestiging dat het allemaal oké gaat en dat we gewoon aan de 'cyclussen' kunnen beginnen. Als het dan nog een jaartje duurt, dikke prima, maar nu voelt het gewoon alsof het nooit komt, omdat ik maar niet ongesteld raak.

Deel Deze Pagina