Hallo dames. Ik zag laatst in een reklame een vrouwtje voorbijflitsen met een tweelingautostoel of maxicosi. Ik heb gezocht op internet maar kan het nergens vinden. Dus ik vroeg me af bestaan die dingen nou wel of niet? Het zou ideaal zijn voor in de auto. Want ik heb namelijk al een kinderstoel achterin en om er nog 2 bij te zetten is niet mogenlijk. Graag hoor ik jullie reacties Knuf Lonny
Die dingen werden vroeger wel in nederland verkocht maar volgens mij al tijden niet meer. En dat zal vast niet zonder reden zijn en ivm veiligheid zijn. Ik zou dus kijken naar andere stoeltjes waardoor het wel past. En anders een andere auto, 1 kind op voorstoel enz,
Oke bedankt. Dan ga ik ook niet langer zoeken naar zo een stoeltje. En gaan we gewoon naar een andere oplossing zoeken tegen die tijd.
Die multimac mag je hier in NL geloof ik niet gebruiken iets met verzekering en aantal zitplaatsen ofzo. Er is een meerlingenforum met een hele hoek over vervoer, daar staat ook eea over dat ding en welke auto(stoelen) wel en niet handig zijn. We hebben hier een tweeling van 10 maanden en grote zus van bijna 4 op de achterbank, dat past makkelijk in de Citroen C4 picasso van m'n man maar zelfs ook in mijn corsaatje met een beetje proppen, grote zus moet wel in het midden.