1 drupje bloedverlies, 4 dagen voor nod..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jetvg, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha meiden,
    sinds gisteren heb ik als ik heb geplast met afvegen (sorry) elke keer veel slijm, (maar dat kan ook komen van de sex..) maar het is rose, of echt 1 drupje rood!
    vanmorgen had ik iets meer bloed, maar dat was denk ik een verzameling van drupjes van de hele nacht.
    dit heb ik nooit, en het is heel anders als ongesteldheid!

mijn klachten op dit moment zijn
    al 1,5 week ongi pijn in mn buik,
    zere borstjes
    linker borst is al een week in bezit van een prachtige grote blauwe ader
    mijn tepels zijn zeer gevoelig,
    sinds 3dagen heb ik dikke bultjes op mijn tepels
    ik heb de hele dag beere honger,
    af en toe ben ik duizelig,
    ik slaap slecht, heel onrustig en veel dromen, (ik droom anders bijna nooit, en als ik mn kussen al ruik, slaap ik normaal gesproken als een blok)
    en nu dit bloedverlies..
    ik was van plan mezelf niet gek te maken, maar ik weet nou niet wat ik hiervan denken moet,..
    wie helpt mij uit of in de droom?

2. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    klinkt toch al goed hé! Ik zou in jouw plaats ook al klein beetje dromen!
    Gelukkig is twee dagjes wachten niet meer zo lang :)

3. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee idd, maar elke dag lijkt wel langer te duren, gisteren met mij manlief over gehad, hij vind t allemaal super spannend, maar praat er zo weinig over, ik moet het echt uit hem trekken, maar dan vind ie weer dat ik er te druk over bezig ben.
    ik wil zo graag testen, hij zei dan test je toch dinsdag! (morgen dus..)
    met de pil had ik een cyclus van 29 dagen, en voor mijn pil was het ongeveer 31 dagen. dus dan zouden we op de 30e dag testen! maar ik weet niet of ik durf te testen!ik denk dat ik nog wat langer wacht.. straks is ie negatief terwijl ie de volgende dag positief zou zijn!

4. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    klinkt allemaal goed :)

ik zit een beetje in het zelfde alleen bij mij begin het 8 dagen voor mijn ongi , dit is dag 4 en nog steeds verlies ik bruin met wat oud bloed ??????

mensen zeggen ook dat het goed klinkt maar ik blijf wel nuchter na 12 maanden, maar hoop het wel voor je en iedereen die in het zelfde schuitje zitten

xxxxjes

5. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh, ja 12 maanden, das niet nix.. hopen dat t deze keer raak is voor jullie! sterkte!

ik heb alleen rose en rood bloed, nu net ging ik naar de wc, was de hele middag niet geweest, want ik was wezen winkelen.. toen had ik een beetje bruinig bloed in mn broekje, en met afvegen was er nix, dus ik denk dat het gestopt is..
    misschien ga ik toch morgen maar testen, ik kan mn nieuwsgierigheid niet bedwingen!
    als je gaat testen, kan t toch t beste met ochtend urine?

6. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    als je vroeg gaat testen wel, maar niet teleurgesteld raken als je wat vroeg test. vooral die van kruitvat die pakken zo vroeg niet zo snel hcg op

ik heb het ook al gedaan met middag urine maar tot nu toe nog niets.

wacht nu gewoon lekker tot donderdag ik had vandaag weer vies bruine zooi en donker oud rode bloed (bleeeeeeeeeee ba ) ik blij met tampons ik werd een beetje wanhopig van elke keer bij het afvegen weer bruin te zien:x

xxxjes hoop ook voor jou raaak

7. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Spannend zeg, dus morgen testen! Ik ben benieuwd!!!

8. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    nou nog steeds niets te melden hierzo

ik wordt knetter gek hiervan :x

9. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi...
    ik zou vandaag testen, met manlief over gehad, ik wou wel graag dat hij erbij zou zijn als ik test, maar hij moest vanmorgen al om 5 uur gaan, nou joh, dan ga ik toch rond 5 uur testen! ik met mn slaapkop, maar ik wou t perse..
    test gedaan, met de clear blue waarmee je 4 dagen van te voren al mee kan testen, maar de streep was duidelijk, een - geen +.. nog ff gewacht, maar t veranderde niet.
    balen natuurlijk, maarja, ik was toch nog te vroeg, als ik een cyclus van 31 dagen aan zou houden. hopen dat t eind van de week wel een +je zou zijn.
    ik weer naar bed, en word om half 7 wakker, met buikpijn!! ik dacht er niet meteen wat van, want ja, ik heb wel vaker buikpijn de laatste tijd.
    een kwartiertje later ga ik naar de wc... zie ik bloed, heel veel bloed... tja meiden, ik ben dus ongi geworden! zucht...
    ik mn mannetje gebelt.. en ik moest helemaal huilen!!
    maarja, het moest gewoon zo wezen denk ik dan maar, kinderen neem je niet, je krijgt ze. en tja na 1 keer zou wel super snel zijn...hopen voor jullie meiden, dat t wel raak is!

10. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hoi Dames,

Ik denk ook elke maand dat ik zwanger ben....Heb wel heel duidelijk van alle expert dames hier te horen gekregen dat bruinverlies oud bloed is en duid op een naderende ongi. Onze lichamen willen natuurlijk heel graag ende gedachtes gaan dan vaak mee.

Succes volgende maand.

11. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    he ba wat rot zeg allemaal geen + maar -

ik heb maar die goedkope van 5 euro gehaald bij de kruitvat maar die kan je eigenlijk pas echt na 14 dagen na de ei gebruiken.

bij mj is nog steeds niets doorgebroken dit was al dag 5.:( misschien vanavond wie weet. hoor het eigenlijk pas vrijdag te worden dus wie weet heb ik nog een lange wacht te gaan.

voor de dames die het al weten alvast veel succes en neem een stukje chocolade :D

xxxx

Deel Deze Pagina