ik mis mijn linkerbuikspier!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door rastagirl, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hai ik hoop dat er dames zijn die dit weten of ook meemaken!?

ik heb 4 jaar geleden twee desmoidtumoren gehad in me buikspier deze hebben ze chirurgisch in bijna zijn geheel kunnen verwijderen(dus vanaf mijn vagina tot net onder de ribbenkast) nu hadden ze voor in de plaats van die spier kunstof matjes geplaatst maar die zijn inmiddels alweer losgeschoten en de chirurg zegt dat het geen kwaad kan en dat de matjes ergens in me lichaam zitten vastgeplakt ik heb dus eeen gat in me buik aan de linkerkant nu weten ze niet wat voor effect het zal hebben bij een evt. zwangerschap dus das afwachten (schijnt volgens hun dat ik in nl de enige ben met deze tumoren en die een kinderwens nog heeft) de vrouwen die dit ongeveer ook zo hebben meegemaakt zijn allemaal al op leeftijd en geen kinderwens meer maar ik ben pas dertig en heb een zoon maar ik wil met man en macht toch nog een tweede ook al zeggen ze dat er 50% kans is dat het wel of niet goed gaat

wie oh wie herkent dit of..........................

ps al mijn klachtjes voel ik over het algemeen dan ook alleen rechts

2. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Ik ben bang dat er niet veel dit zullen herkennen als je de enige ben in nl die dit heeft.

3. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    tja het is moeilijk te geloven
    dus mijn hoop naar vrouwen die dit herkennen is ondanks alles toch nog groot

ook artsen kunnen zich vergissen

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik snap het niethihihi
    je bent de enige in nl dan kunnen er toch geen vrouwen zijn die dit herkennen?

5. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik geloof het gewoon niet en dat is wqat hun zeggen
    er zijn wel vrouwen maar die waren ouder aub begrijp me niet verkeerd ik heb al lang over na moeten denken of ik het zou posten of niet
    dus valt redelijk zwaar en me hormonen werken ook niet echt mee

sorry ben al drie dagen opstenaat
    mocht ik te fel overkomen sorry

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee hoor meis helemaal niet!

Maar waarom twijfel je aan de dokter? Anders moet je een second opinion aanvragen.

7. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    dat heb ik gedaan en daarom is me twijfel ook zo groot de een zegt dit de ander dat werd er gek van

8. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Ik kan me wel goed voorstellen dat het voor jou heel frustrerend moet zijn dat er weinig of geen informatie hierover is. Je wilt er dan natuurlijk alles over weten en hoe het kan gaan tijdens je zwangerschap. wat je kan verwachten...

9. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    nou ik ben gister bij de chirurg geweest en hij was zo ontzettend lief ik moet iedere maand op controle komen bij hem en zijn advies is ook aan de gynocoloog iedere maand een echo dit zodat als het verkeerd gaat ze er snel bij zijn en hij heeft meteen een fyso geregeld want ik heb ontzettend last van me onderrug bekkeninstabiliteit

ik ben weer iets gerustgesteld nu hoor was zo in de stress nou 5 maart me echo nog en ben helemaal tevree hihi

Deel Deze Pagina