Wat zouden jullie doen? Wij gaan i.p.v. een tweedehands duowagen een fietskar aanschaffen die je ook als buggy kunt gebruiken. Aangezien ik het wel echt degelijk wil hebben een goed merk uitgezocht, die z'n sporen heeft verdiend. Op marktplaats kosten ze rond de 150-250 euro en nieuw is'ie 370 euro. Ik twijfel gigantisch of ik hem niet liever nieuw wil. Voordeel: je weet dat hij goed is en dat er niets mee is gebeurd en je hebt 10 jaar garantie. Ik vind het toch wel een spannend ding achteraan je fiets, zeker met 2 kids erin straks. Dus wat zouden jullie doen? Ik zie door de zwangerschap een heleboel beren op de weg. Droomde vannacht zelfs over fietskarren Mijn man twijfelt ook een beetje dus wat zouden jullie doen?
Wij hebben een fietskar overgenomen van een vriendin en zijn er erg tevreden over. Maar ik kan me voorstellen dat via marktplaats toch een ander verhaal is. Ik geloof dat ik in dat geval toch een nieuwe zou overwegen..
ik zou nieuw doen, het verschil is mij dan te klein. Mag ik vragen welke jullie van plan zijn om te kopen? ik overweeg ook een fietskar te kopen die ik als buggy kan gebruiken.
Als je het geld (er voor over) hebt, dan zou ik hem nieuw kopen. Omdat wij niet wisten hoe veel we hem daadwerkelijk zouden gaan gebruiken en omdat het prijsverschil bij de Kidcar (die wilde ik per sé ivm de harde bodem) meer was (als ik me niet vergis was het ruim het dubbele), hebben we er één via MP gekocht. Een Kidcar. En het is een goede koop geweest. Houd er ook rekening mee dat je voor in een fietskar ook een babyschaal nodig hebt, hè? Kidcar en Croozer zijn twee aparte merken?
De croozer is op de kidcarshop.nl te koop dus ging ik ervanuit dat het een kidcar is. En inderdaad geen kidcar. Maar goed het blijft een goed merk. Welke kidcar hebben jullie? Babyschaal heb ik al via marktplaats. Als ik het goed heb heeft de croozer ook een verharde bodem, maar misschien ben ik nu helemaal de weg kwijt.
Wij hadden een nieuwe eenpersoonscroozer. Die hebben we aan vrienden verkocht. Nu een tweedehands tweepersoons croozer gekocht. 1 onderdeel nieuw besteld.
Weet jij of'ie een verharde bodem heeft? Maar bevalt in ieder geval goed als je de tweepersoons hebt aangeschaft.
Oh ik ben echt zwanger merk ik. Op die kidcarshop.nl is geen fietskar van het merk kidcar te koop hehe
Vraagje,hoe zit zo'n ding eigenlijk aan je fiets bevestigd? Dacht ergens gelezen te hebben dat hij aan de as van je fiets zit?? En past dat bij elke fiets?
Geen idee hoe het bij andere fietskarren zit, maar bij een Kidcar zit een bevestigingsding dat je aan je fiets (bij de as, geen idee of ie er echt aan zit, denk het niet) vast maakt en daaraan bevestig je dan de fietskar. Denk wel dat dat bij alle fietsen past, maar zeker weten doe ik het niet. Saar22, wij hebben een Kidcar Comfort. Ik dacht dat alleen Kidcar, Winther Dolphin en Burley (Cub) een harde bodem hadden en geschikt waren voor twee kinderen, maar zeker weten doe ik het niet.
Ja ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Denk je we zijn eruit, maar nee. Ik denk dat we toch voor een kidcar comfort of cocoon gaan en dan tweedehands. Wil echt een verharde bodem. De croozer 535 is wel voor 2 kindjes hoor. Ging er gewoon heel dom vanuit aangezien die in de kidcarshop.nl te koop was dat hij ook van kidcar was. 't Was een leuk prijsje dat dan wel weer Bedankt voor de verheldering in ieder geval.
Ik bedoelde de combinatie van geschikt voor twee kindjes en verharde bodem en dat de Croozer maar aan één van die eisen voldoet. Succes met het vinden van een geschikte fietskar!
Croozer geen harde bodem. Maar je kunt hem makkelijk inklappen. En we wilden hetzelfde merk, zodat we de babyhangmat en de peuterzitting konden overzetten naar de tweepersoons. Accessoires zijn duur namelijk.