Een paar dagen geleden is mijn rechtereierstok verwijderd (voor 3/4) ivm een wondercyste (dermoidcyste). Blij dat ie weg is want ik verging van de buikpijn, maar ik vind het wel een "eng" idee dat ik er nu nog maar 1 heb, ivm onze kinderwens. De cyste zorgde ook voor een lange cyclus vorige maand en een lange deze maand (39 en counting), dus ook wat dat betreft blij dat ie weg is. De gyn gaat er vanuit dat die andere de functie overneemt en dat hoop ik ook, toch spannend.
N nichtje heeft n buitenbaarmoederlijk zwangerschap gehad en daardoor is er een eierstok verwijderd N half jaar later zwanger van de eerste en 2,5 jaar later zwanger van de tweede, beide spontaan!
Hoi, Heb dit jaar in januari een bbz gehad waardoor mn rechtereileider verwijderd is. In april had ik een positieve test vast.En ben nu aan mn laatste weken bezig.
Mijn nicht heeft ook maar 1 eileider/eierstok en die heeft 3 kinderen. Ik weet dat ze van de eerste 2 vrij snel zwanger is geraakt, en ook spontaan. Van de laatste weet ik het niet.
Hier zit er nog één met angst en beven te hopen dat haar cyclus weer opgang komt. Eerst maar weer een cyclus en dan kan ik weer beginnen met de hele riedel.... 4 weken geleden in mijn linker eileider verwijderd ivm een bbz.
een de zus van een vriendin van mij heeft ook 3 kinderen gekregen met 1 eierstok. Positief blijven en ik hoop jij ook snel zwanger mag raken!
Ik had beide eierstokken nog, maar één eileider was 100 procent verstopt geraakt door Asherman (verklevingen door curettage). Toch snel zwanger geraakt en gebleven!
Veel positieve verhalen dus, fijn! Zwangnie en uptowngirl, hopelijk voor jullie gauw een goede cyclus en roze testen. Uptowngirl, succes met de operatie. Ik vond de narcose erg spannend en had de eerste dag flinke buikpijn, maar het ging al snel veel beter!
Ik vloei trouwens wel een beetje, maar lang zoveel niet als bij een menstruatie. Waarschijnlijk gewoon van de operatie? Tijdens de echo donderdag zagen ze wel dat mijn bmvlies mooi was opgebouwd zoals aan het einde van een cyclus, maar ik twijfel of het nu al doorgebroken is. Hebben jullie lang op een nieuwe ronde moeten wachten?
Hee Meijke, Wat een ontwikkelingen zeg, knuffel voor jou!! Hoop dat je snel beter bent en stuur je nog een pbtje!
Hoi, Vorig jaar is mijn rechtereileider weggehaald vanwege een bbz. Ongeveer 6 weken na de operatie werd ik weer voor het eerst ongesteld. Daarna eigenlijk een meteen weer regelmatige cyclus. Ik was er zelf door de hele gebeurtenis niet meteen weer aan toe zwanger te worden, dus we zijn er pas in juni van dit jaar weer voor gegaan. Half juli al een positieve test in handen, dus in 1 keer raak! Dat kan dus gewoon! Ik prijs mezelf heel gelukkig. Hoop voor alle andere dames met 1 eileider dat het ook zo soepel mag verlopen. Liefs