De kluts kwijt...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Juicey, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juicey

Juicey Lid

30 okt 2009
    75
    0
    0
    Hallo dames,

Ook ik mag vertellen dat wij bezig zijn met onze "eerste kindje" :D
    Nu moet ik wel even zeggen dat we niet aan het recht richten zijn, maar gewoon vol passie genieten van ons intieme leven.

Natuurlijk hou ik een beetje bij wanneer mijn ongi is geweest en een eventuele vermoedelijke eisprong.
    Voor mijn miskraam op 30 juni dit jaar, hield ik alles stipt bij.
    Na de miskraam moest ik van de vk eenmalig wachten met een normale ongi en dan mochten wij weer een poging wagen om weer te kunnen richten. Ik temperatuur niet, ik gebruik geen eisprong kaartjes of iets dergelijks. Ons motto: we zien wel wanneer het raak is...

Om een beetje het in de hand te houden heb ik het dus bijgehouden voor mijn miskraam. Ik had een zeer mooie regelmatige cyclus van 28-29 dagen.
    Hier een voorbeeldje:

27.3 / 30.4 / 29.5
    ik was een zeer late positieve tester, dus ik als richtlijn 30.6 aangehouden als mijn mk datum... terwijl ik in de maand juli mijn mk heb gehad. (begin juli)
    en toen...
    1.8 / 7.9 / 12.10

En nu ben ik het kwijt, wanneer kan ik mijn menstruatie verwachten? Ik denk zelf een deze dagen...

Omdat wij in de week van de eisprong een intieme avond heb gehad, met daarna een aantal dagen hevige 'menstruatie krampen' en dan nu weer die jeuk aan mijn tepels...
    heb ik zo mijn twijfels ;)

Is dit mogelijk of niet?

Ik voel mijn ongi altijd op tijd aankomen.
    Maar als ik het vergelijk met mijn zw van juni dit jaar,
    dan komen een aantal dingetjes toch wel heel sterk overeen.
    Ik had toen zn trek in patat en ik moest perse iedere dag een milkshake hebben. Normaliter ben ik niet zn patat fan, dus ik wist al dat het raak was. Nu wil ik iedere dag chocolade eten, na de krampen in mijn buik. Ik moet chocolade hebben :D
    En raad het al maar weer... normaliter ben ik geen chocolade fan ;)

Dames... brand maar los...

Liefs,

2. Juicey

Juicey Lid

30 okt 2009
    75
    0
    0
    Oh.. ik zie ook dat ik mijn handtekening even moet veranderen :-$

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het enige wat je kunt doen is testen :p Wij kunnen het niet zien vanaf het beeldscherm.

4. Juicey

Juicey Lid

30 okt 2009
    75
    0
    0
    Zojuist getest en (nog) geen antwoord ;)

Deel Deze Pagina