hoi iedereen NOD was gisteren, vandaag getest, negatief maar mijn lichaam zegt wat anders, in twee weken tijd zijn mijn borsten in volume verdubbeld, lage rugpijn, zeer prikkelbaar en humeurig, opgezette buik en geen ongi kan het dat ik te vroeg heb getest? of maak ik mezelf wat wijs? zou graag voor mijn 38ste zwanger raken want daarna vind ik het wat te risky
Hoi Hoi, ik weet niet hoelang je al van de voorbehoudsmiddlen af bent en wat je gebruikte? Maar kan het zijn dat je lijf nog aan het ontpillen is bijv? Tuurlijk kan het zijn dat je te vroeg getest hebt misschien een latere eisprong gehad? Wacht dan nog twee dagen met testen je hcg verdubbelt elke twe dagen dacht ik zo. Ik duim voor je hoor!
Hoi Nynke gebruik al bijna 4 jaar geen voorbehoedsmiddelen maar we zijn eigenlijk pas echt ervoor gegaan ongeveer een zestal maanden geleden, het zou idd kunnen dat de eisprong wat verschoven is maar dit is de eerste keer sinds een jaar da'k overtijd ben spannend ze
Nee ontpillen is het dan niet idd. Ik hoop werkelijk dat je snel en positieve test in je handen hebt.
inderdaad, ik hoop dat wat ik voel me niet bedriegt, had net hetzelfde bij mijn eerste zw schap, ik wist het gewoon da's zwanger was maar toen heb ik veel later getest en dus ineens positief natuurlijk
hoi meid het kan zijn dat je lichaam laat hcg aanmaakt ik was bij onze 1e bijna 2 weken overtijd toen ik voor het eerst positief testte dus het kan zijn dat je zwanger bent maar nog niet genoeg hcg hebt ik zou even een paar dagen wachten en dan als nog een test doen als je nog niet ongi bent succes meid
dat was ik van plan, hopen dat het dat is hé moet zeggen, toen ik vanmorgen testte was mijn urine bijzonder kleurloos, vermoed dus dat ik 's nachts al een keer was gaan plassen in mijn slaap kweet ni of da verschil kan maken of niet
nu weet ik het helemaal niet meer toen ik daarstraks thuiskwam merkte ik toch een heel vaag streepje op de test, zou er dan nog kans zijn?