ik weet het ik weet het,had ik niet moeten doen! Gisterochtend een testje gedaan!Vééls te vroeg natuurlijk! Zo negatief als wat Wat duurt me die week lang! Ik voel al sinds mijn eisprong(die heb ik gevoeld)krampjes in mijn baarmoeder(zou het? [-o< )Spannend.. Ik ga nu pas testen als de écht niet doorzetten..
Ik niet maar ik weet wel een beetje hoe je je voelt. Ik kan met koninginnedag testen en heb de afgelopen dagen een beetje het gevoel dat ik zwanger ben...zit echt de uren te tellen tot overmorgen en voel me enorm rusteloos...(en dat heb ik eigenlijk nooit, nu voor het eerst). Maar nu het dichterbij komt begin ik een beetje het gevoel te krijgen dat ik gewoon ongesteld ga worden... Nog even afwachten... (net als jij ) Groetjes van Daantje
Ja rot he?Dat rusteloze heb ik ook,heel erg!Mijn moeder zei nog,wat ben je maar opgefokt?Mmm,ik dacht ook dat ik zwanger was maar ben gewoon bang dat de test nooit zwanger gaat aangeven.Komt misschien omdat ik al zoveel negatieve testen heb gehad..Iig jij ook heel veel succes met wachten en natuurlijk testen!Groetjes Yvette
hoi ik weet dat iemand van de site de dag voor haar nod negatief heeft getest en een paar dagen na de nod positief dus t kan wel ik heb ook 3 dagen voor mijn nod negatief getest en ben vandaag 1 dag overtijd.... durf niet zo goed te testen eigelijk ...
Ja ik heb dat ook.ik durf dalijk echt niet meer te testen..Mm vorige maand ben ik helemaal niet zo mee bezig geweest,maar toen voelde ik ook helemaal niks anders..Ik ga morgen naar vlissingen,dan kan ik lekker mijn gedachten verzetten!
Ha Yvetje Ik testte pas bij 8 dagen na mn NOD positief ... daarvoor was zelfs de test bij de ha negatief - dus kan nog effies duren Succes
Ik heb gisteren ook getest omdat ik ook andere krampjes voelde dan anders en ik voel ze nog steeds maar de test was zo nega als het maar zijn kan nu heb ik dinsdag me nod dus ben benieuwd
Hey hey, is hier ook evenzeer lastig wachten. Had sinds eisprong elke dag last in mijn buik maar sinds gisteren is dat weg. Zijn gisteren verhuist, dus denk dat ik er ook helemaal niet meer aan gedacht heb. Nu denk ik dat het niets zal zijn Nog paar daagjes geduld, maar het duurt toch lang ... pffff Wachtende dames veel succes! Twins