Schop in buik gehad

Discussion in 'Zwangerschap' started by Snoopy1983, Jul 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Ik kijk altijd heel erg uit maar vanmorgen in bed heb ik dan toch een trap van mn dochter in mn buik gehad. Ik schrok ervan maar het deed geen pijn. Ik voel de kleine gelukkig goed bewegen maar ben toch bang dat er iets kan gebeuren. Zouden jullie de verloskundige hiervoor bellen? Ik heb morgen sowieso de 20 weken echo.

2. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    1,049
    3
    36
    Aaah dat heb ik ook gehad!! Ze sprong bij me in bed en kwam zo met haar knie in mijn buik! Was ongeveer even ver als jij. Ik schrok me helemaal wezenloos! Maar je baby zit in een grote zak water en kan wel wat hebben hoor ;) die van mij is gewoon gezond geboren :D als je de beeb goed voelt bewegen en je hebt geen pijn of bloedverlies kan je gewoon je echo afwachten. Maar als je je echt zorgen maakt gewoon de vk bellen. Daar zijn ze voor! Heb overigens ook een winkelwagentje inmkijn buik gekregen... Dat deed wel pijn, maar is ook goed gekomen!

3. Maia

Maia Niet meer actief

he bah zeg, wat naar. Ik denk dat het niet zo heel veel kwaad kan (hangt er vanaf hoe hard ze trapte), maar je kunt altijd voor de zekerheid even bellen en het met de vk bespreken. Liever teveel dan te weinig bellen nietwaar.

4. 86Laura

86Laura Bekend lid

Jun 3, 2012
    772
    1
    0
    Schrikken meis! Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties! Als je het niet vertrouwd, gewoon ff bellen!

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Bedankt voor jullie reacties, ja heel hard was het volgens mij ook niet anders had het wel pijn gedaan lijkt me. Maar ben deze zwangerschap al zoooo onzeker door alles wat er gebeurd is dat ik hiervan dan weer heel erg schrik. En ik denk als ik de verloskundige bel dat ze precies hetzelfde zal zeggen namelijk als je geen bloedverlies hebt en de baby voelt bewegen hoef je niet langs te komen. Ik kijk altijd zo uit omdat mn dochter af en toe best wild en druk kan zijn en nu ging het dus toch mis:(

6. 86Laura

86Laura Bekend lid

Jun 3, 2012
    772
    1
    0
    Voel je niet schuldig he! Dit kan gebeuren en je dochtertje heeft ook haar aandacht nodig op die manier, dus kan he zo maar eens gebeuren. Ik denk echt dat je je geen zorgen hoeft te maken :)

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,222
    16,582
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Kan vlgns mij helemaal geen kwaad maar misschien kun je ter geruststelling even de VK bellen.Ik maak me er ook altijd zorgen over wanneer ik met mijn buik ergens tegenaan loop oid maar dat heeft dan meer te maken met het gegeven dat de baby een rhesus positieve bloedgroep heeft en ik een negatieve als dat ik me zorgen maak over evt schade.

8. 0o0sabbie0o0

Sep 26, 2008
    95
    1
    8
    kassiere/medewerker binnenbeplanting/decoratie (tu
    Den Helder
    Dit gebeurt hier regelmatig, mijn zoontje is best wel "lomp" en past totaal niet op, je kindje zit goed beschermt. Maak je je toch wat zorgen gewoon even bellen daar zijn ze voor.

9. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    1,410
    0
    0
    Hier is dat regelmatig gebeurt. Mijn dochter was 5 maand toen ik weer zwanger was dus dat gebeurde vaak bij het verschonen van een pamper!

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Die van mij dacht dat ik een springkussen was volgens mij :)

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik krijg er elke dag wel een paar, ze springen in je armen, klimmen op je... etc (zijn 2 en 4). Kan de baby echt wel tegen hoor, die ligt goed beschermd.

12. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Ik heb ook al een paar keer een schop in mijn buik gehad van mijn jongste. (1,5jr.) 1x zelfs zo´n harde trap dat ik er echt pijn van had en een paar harde buiken van kreeg. Dik uur later nergens meer last van.
    Dat was wel even schrikken maar heeft geen gevolgen gehad verder.

13. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Als je twijfelt zou ik gewoon de vk bellen ook al bevestigd ze alleen maar wat je zelf net zei.

14. blinky

blinky VIP lid

Feb 11, 2010
    8,249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik zou me idd ook niet teveel zorgen maken. ik krijg ook dagelijks schoppen en kopstoten in mijn buik. lekker onstuimig mannetje hier. als je geen pijn hebt en geen bloedverlies en je kleintje beweegt goed, dan zal het wel goed zittenhoor. maar idd met grote angst toch altjd even bellen met je vk. anders ga je je toch druk lopen maken

15. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Zolang je geen bloedverlies hebt, geen pijn en je je kleintje gewoon voelt bewegen is er niets aan de hand. Mn dochter heeft me ook wel flink geraakt in mn buik gedurende deze zwangerschap maar uk doet 't nog prima! Je kindje zit goed beschermd in het vruchtwater.

16. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

Apr 18, 2010
    3,248
    2
    0
    n.v.t.
    Ohh leuk he kinderen.. Als ik mn jongste op schoot heb of op de arm gebruikt hij zijn buikbabyzusje als opstapje.. Dus altijd voor ik doorheb wat zijn bedoeling is. Oh en de oudste springt bij me op de bank dan krijgt ze weer een buts, of ik krijg een autotje naar me toe gerold(gesmeten dus..) van de jongste. Arm kind zou bont en blauw zijn als het kon.. Maar ze doet t prima, ik doe mn best om voorzichtig te zijn maar als je meer kinderen hebt is het nu eenmaal soms niet anders!

Zolang jij je buikbewoner goed voelt, geen pijn en bloedverlies hebt hoef je je geen zorgen te maken(en niet schuldig te voelen!).

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Nog bedankt voor alle reacties meiden! Ik heb niet meer gebeld omdat ik de kleine heel goed voelde bewegen en me geen zorgen meer maakte. Gister ook een GUO gehad en die was gelukkig helemaal goed!:)

18. tulip

tulip Niet meer actief

Fijn dat alles in orde was!

19. fokje

fokje Fanatiek lid

May 14, 2007
    3,313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik sluit me hier bij aan!!! onze kindjes zijn even oud!
    mooi dat de guo goed was!!!!!!!!!!!

Share This Page