Zo dames, de vorige (http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/352202-november-mamas-2012-deel-2-a.html) is zo goed als vol met z'n 5000 berichten, dus hier een deel 3. Veel schrijf plezier!
29 oktober Suus1982: 3e kindje 1 november Ilona85: 2e kindje jongen Petrea: 1e kindje meisje 2 november Onzewens: 1e kindje, zkh bevalling verrassing 3 november Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje Siep81: 2e kindje waarschijnlijk meisje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling jongen 5 November Maytje: 1e kindje meisje 6 november Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling meisje 8 november BurningKarma: 2e kindje jongen 9 november Behappy: 1e kindje meisje 10 November NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling meisje Thea: 3e kindje meisje Beckje: 1e kindje 11 November Dinh: 2e kindje, zkh bevalling meisje Ladylola: 1e kindje meisje ZKH bevalling rond 30 oktober 12 november Suus14: 1e kindje meisje Mama88: 1e kindje meisje 14 November Ikke175: tweeling, zkh bevalling (jongen& meisje?) 15 november Snowbird: 1e kindje meisje 16 november Lolalo: 2e kindje jongen 18 November Jindster: 1e kindje Juliaaa: 1e kindje Jongen Patje20: 2e kindje jongen 19 November Isis857: 1e kindje, zkh bevalling jongen 21 November Joyce86: 2e kindje (jongen?) 24 November Niesje123: 3e kindje meisje 25 November Samantha89: 1e kindje jongen 26 November: Cjb: 2e kindje jongen 29 November Lissa: 1e kindje jongen lauras1983: 2e kindje jongen Nora86: 2e kindje jongen 30 November xspookyx: 3e kindje meisje 14 meisjes, 11 jongens 1x verrassing, 2x verrassing voor de buitenwereld Afspraken! 04-08 BurningKarma, pretecho (26 weken) 07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa 09-08 Lady Lola 3D echo/prenatale diagnostiek 14-08 3D echo Suus83 22-08 Thea, 3D echo 22-08 Lissa, 3D echo 05-09 Lady Lola GUO echo/prenatale diagnostiek 06-09 Niesje, 3D pretecho met 28 weken
jeetje deel 3 alweer . wat kletsen we veel ! wat gaan jullie doen met dit mooie weer ? wij gaan lekker naar t strandje met wat vrienden
Whoeheooeoe volgens mij zijn wij officieel de kampioenenclub qua topics, mede mogelijk gemaakt door Jel en Be, hahahaha! Ilona 2 weken eerder doorgebracht in een rolstoel? Seriously? Why? En snap dat de efteling dan teveel is. Wel leuk voor je andere kleine. Vervelend zo'n team idd, maar ja de rek is er bij iedereen wellicht uit, maar goed sommigen komen idd overal onderuit of kan je gedrag voorspellen. Maar mijn leidinggevende is gebeld en deze heeft een werkopdracht uitgedeeld aan de collega, die uiteindelijk liet weten per sms dat zij niet kon. Dus zij komt nu werken. Lekker het strandje Be. Word de hele week prachtig weer. Oh ik heb in de middag een kinderverjaardag. Daarvoor ff langs mijn zus en na die verjaardag naar mijn schoonouders.
Whoa we doen het goed!! Normaal ben ik echt geen meekletser op een forum maar heb het goed naar mn zin hier, thanks dames Lady wat flauw van je collega zeg.. wel aan jezelf denken ook maar dat zal vast wel goedkomen. En leuk idee die magazine. Vlot mja.. nou ja ik ging eigenlijk alleen kijken naar de kaartjes en dacht dan vraag ik maar meteen 3 gratis proefdrukjes aan, ben gewoon niet zo heel moeilijk qua kaartjes.. denk ik.. hehe Ilona balen dat je zelf niet mee kan maar wel leuk dat je man alsnog gegaan is met je zoontje. Het weer is (nog?) mooi dus ze zullen vast een fijne dag hebben. Ben nu bezig een uitzetlijst uit te werken die voor mij werkt, want ze zijn allemaal of te uitgebreid of juist niet genoeg. Volgens mij heb ik redelijk de uitzet compleet. Ben een stresskip heb het liever vandaag compleet dan over 10 weken pas. De kamer is zover klaar hier maar dat is ook ivm D. dan kan hij nog ruim 18 weken wennen aan zijn nieuwe kamer die hij moet delen hij pakt het geweldig goed op allemaal heerlijk. En het lijkt er ook op dat de naam er is hier! Maar schijn kan bedriegen xD
@lady lekker lullige collega idd sjongejonge @ilona pff balen maar idd als je lichaam aangeeft dat je t beter niet kan doen moet je dat niet doen. Hopelijk word de pijn gauw minder hier zijn de plannen gewijzigd we gaan vissen hahaha.
Jel fijn dat t wat beter gaat met de hond! Goed geslapen dus? Lady wat n rotstreek zeg v je collega. Ik had mn mo d zkr opengedaan.... Kaartjes. Tja wel n paar leuke gezien maar loggen keuze gemaakt. En VL moet nogeerst achter adressen aan. Plaats nee ja ik denk schoonmaken en n beetje i richten op de babykamer er. Lamp uitzoeken .... genoeg dingen te doen. Idd deel drie alweer. T gaat hard!!! Goed teken toch....
@ Vandaag doen: een rustig dagje vandaag. Lekker een beetje aanrommelen. @ Lady, haha we zijn wel goed in schrijven ja. Veel plezier met de verjaardagen. Dus je collega heeft gesmst dat ze niet kan? Maar ze komt toch werken? Naja scheelt voor jou iig weer. @ Nora, fijn dat je het hier zo naar je zin hebt. Ik ook hoor, gezellig! @ uitzetlijst. Wanneer gaan jullie eigenlijk alles uitwassen? Ik doe het denk ik wanneer ik net met verlof ben. Anders verveel ik me tegen die tijd zo. @ deze week: mijn zus gaat morgen trouwen, voor de tweede keer. Maar nu is het echt haar grote liefde. Ze pakken het niet groots aan. Morgen in het gemeentehuis, staan ze met een kwartier weer buiten. Dus daar ga ik dan ook niet heen. Alleen een paar ouders... Maar volgende week zaterdagmiddag en stukje avond geven ze een tuinfeestje om het toch een beetje te vieren. Dus hopelijk houden we dan een beetje mooi weer. Regen lijkt me niks met een tuinfeestje, ook al staan er partytenten..
Ook ff mn gezicht laten zien hier. Jel; gefeliciteerd met je zus. Hier; zo even wandelen, goed voor mn conditie.
Jeej ik ben er ook weer! Deel drie al! Kletskousen! Net terug van t zeemmen, was echt heel leuk. Super mooi zwembad. Nou straks als afsluiting van de vakantie even pannekoeken eten denk ik.
Jel veel plezier bij de trouwerij! En uitzet ga ik inderdaad pas in de laatste weken doen, maar verveel me nu al Bk wandelse! Be veel plezier met vissen! En nu niet verjagen he! Lady wat flauw van je collega! Maar bij ons zijn t ook altijd dezelfde die ziek zijn en dezelfde die werken. Volgens mij is dat over al zo. Nora je moet idd verschillende bekijken en dan af gaan strepen wat je al hebt en wat je nog wil hebben. Maar ik vind de meeste ook te uitgebreid! @geslacht volgens mij ben ik de enige die nog wil weten wat t word....... ik ben zooooooooo nieuwsgierig! En moet nog weken wachten........
Deel 3 alweer! Wat gaat het snel! @ Joyce86: Wanneer komen jullie het dan te weten? Had de kleine zich toen verstopt bij de 20 weken echo?
@nathalie ja met 20 weken echo had de echoscopist ineens een beetje haast en kon ze t niet goed zien, dus nu met 27 weken een 3d echo. Maar die moet ik nog plannen omdat ze nu met vakantie zijn....
Wow, deel 3 alweer!! Kan t niet bijhouden.. Bij deze kom ik me ook weer even melden.. Jullie kletsen zoveel, dat ik wel probeer mee te lezen, maar reageren lukt haast niet!
Ook ik heb het gevonden. Zitnuopde camping bij mijn ouders. Heerlijk in de zon. Mam en ik blijven hier slapen. Dinsdag weer werken als mijn bekken het toelaat. Iktwijfel of ik het ga proberen of dat ik me ziekmeldt. Maar even vandaag en morgen aankijken. dikkeknuf voor jullie....
Whoehoe zie net dat ik de 100 dagen voorbij ben, aangezien ik met 38 weken wordt ingeleid. Jemig dat is grappig nu onder de 100 dagen Waviieieieie! En ja me collega zie ik kan niet, maar ze moet. Ik sta officieel ziek gemeld, dus ik mag niet. Wat grappig jel de 2de keer trouwen en nu simpel. Een groot huwelijksfeest zegt niet altijd hoe groot de liefde is he. Klein en integer zegt waarschijnlijk meer, dus op hoop van zegen voor hen. En betreft het wassen, doe ik ook in mijn verlof hoor. Dan is het daarna lekker fris, maar ik ga denk wel wassen met Neutral in het begin. Ik was normaal met Robijn, erg lekker, maar ja die kleintjes zijn vaak nog iets te gevoelig. Wandelse BK. Goed bezig zeg! Welcome back isis. Hier trouwens de 15 kilo bijna in zicht Aah ja ik hou rekening met 20 kilo, dus ja we zien het wel.
Wow lady minder dan 100 dagen, klinkt dichtbij! En al richting de 15 kilo! Hier zit ik op de 4 kilo. Maar daar komt zeker ook nog bij! Owja lady goed dat je t zegt, moet ik ff neutral halen want dat is idd beter voor t huidje! Alleen t ruikt lang ni zo lekker. En lissa lekker genieten op de camping!
@ Burning, thanx en wandelse. @ Joyce, wat jammer dat je het nog niet weet. Terwijl het toch al goed te zien moet zijn nu. Kan me die nieuwsgierigheid zooooo voorstellen. @ Lissa geniet op de camping en van het mooie weer... @ Lady, wat lijkt dat nog weinig dan he, die 100 dagen... of in jouw geval dan eigenlijk nog 98 dagen. Heeft je collega lekker pech, haha! Precies, dat hoeft ook niets te zeggen. Maar nu heeft ze echt de man van haar leven, dus hoop dat ze nu samen oud kunnen worden. Ik moet er ook erg aan wennen dat je niet met wasverzachter mag wassen. Dat doe ik normaal altijd, maarja we willen natuurlijk ook het beste voor ons kleintje... Moet denk ik ook een waszak aanschaffen. Die kleine sokjes verdwijnen denk ik snel in de grote wasmachine... @ Kilo,s, hier ongeveer 5 kg erbij. Ik weer me niet te vaak, vind het al erg genoeg hoe zwaar ik ben...
@ladylola Het is een heel lang verhaal maar probeer het beknopt te vertellen. Ik was 14 toen ik moe werd heel moe maandagmiddag bloed geprikt voor Pfeiffer. Dinsdag al gebeld dat ik thuis moest blijven had pfeiffer. Werd alleen maar zieker en vrijdagavond is mijn keel aan de binnenkant opgescheurd details zal ik besparen maar is horror. Was alleen thuis dus mijn moeder gebeld en die kwam dokter gebeld. Pfeiffer hoestje lekker slapen was het advies. Zaterdag niets meer kunnen doen en zondagavond scheurde mijn keel weer met mijn moeder erbij en toen heeft die 112 gebeld en die kwam. Gelijk opgenomen en toen was het 10% kans om te nacht te halen. 8 dagen kantje boord gelegen want had een keelinfectie en medicijnen werken niet met pfeiffer. Ziekenhuis periode was heel heftig en daarna 1 jaar lang thuis bedrust. En de eerste 2 weken kon ik dus niet eens meer lopen dus in een rolstoel moeten zitten. Was een zeldzame combi en heb er soms nog last van gaat waarschijnlijk nooit meer over maar is goed mee te leven. sorry geen echt kort verhaal maar korter ging niet @kilo's nu netjes op 0 maar dat duurt niet lang meer hahaha sommige dingen zijn zo lekker @lissa80 heerlijk even lekker genieten op de camping! Net lekker in bad geweest en even lekker niets. Nu de was buiten opgehangen en de vaatwasser gedaan en de post dus best trots op mijzelf nu even lekker op de bank.