iui puregon en pregnyl

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by lovesromano, Aug 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovesromano

Aug 18, 2011
    15
    0
    0
    NULL
    veenendaal
    goede morgen allemaal!
    ik ben een onzekere dame die hier maar is ff komt kijken,of ik er wat wijzer uit kan worden!
    ik ben bezig met d 2x iui voor nummer 2, dat wil zeggen dat ik al een zoontje heb via iui! bij hem hadden we geluk waren we na de 1x iui met puregon en pregnyl zwanger!
    de tweede laat nog op zich wachten zit nu op wachtdag 5 na de iui en dag 7 na de pregnyl.
    als volgt was ik stront eigenwijs en heb vanmorgen een clearblue plus test gedaan! met als gevolg dat deze 7 dagen na de pregnyl positief is! alleen ja is het nu werkelijk zo of ik het de pregnyl ik merk wel verschil met vorige maand toen ik de pregnyl gespoten had, vorige maand was 1x smorgens ziek denk van de pregnyll
    nu hang ik al 4 dagen boven de wc smorgens en ben ik echt met vlagen misselijk>mn gevoel zegt half half hahah nu is mijn vraag zijn er meer mensen die 7 dagen na pregnyll een positiefe test hadden, en daadwerkelijk ook echt zwanger waren! en de cb plus had die na 7 dagen al negatief moeten zijn?? pfff ik vind dit zow vreselijk, en hoop dat iemand mij andwoordt kan geven!

mvg bo

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Ik denk dat je positief heb getest door de Pregnyl.
    In de Pregnyl zit HCG, en dit is na 7 dagen nog niet uit je lichaam.
    Volgende keer niet meer zo vroeg testen, want je zit nu alleen maar in onzekerheid of je nu ECHT zwanger ben of t een Pregnyl-testje is.
    Over 7 dagen nog eens testen, dan pas heb je een betrouwbare test.
    Tot die tijd kan je niks anders doen dan wachten.

3. lovesromano

Aug 18, 2011
    15
    0
    0
    NULL
    veenendaal
    haaay
    bedankt voor je reactie!
    ik heb een hele corte cyclus en wordt altijd na 10 dagen na de iui ongesteld! dat zou een dinsdag moeten zijn! ik kan niet 7 dagen later nog een keer testen!!
    ja weet t niet bij mn zoontje wist ik 8 dagen na de pregnyl al dat ik zwanger was en had toen ook al een dikke positiest!
    ziekenhuis gebeld vanmorgen en die beweert dat het niet meer van de spuit kan zijn van 5000 eh pregnyul en dat dat na een paar dagen al verdwenen is! ja had moet wachten uiteindelijk want de onzekerheid pfff niks aan!!
    moet zo naar het zhuis toe ivm pijnlijke eierstok rechts kan amper zitten of liggen, dus vraag wel ff wat er nu allemaal gaande is!!!

gr

4. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Ik heb de afname hieronder neergezet, Pregnyl neemt elke 33 uur met de helft af, dus op dag 7 zit er zeker nog 78,125 aan HCG in je urine, en een test geeft posi aan na (ik geloof) 50 HCG, dus ik denk dat t een vals posi test is, en dat t van de Pregnyl is.

Dag 1 5000
    Dag 2 2500
    Dag 3 1250
    Dag 4 625
    Dag 5 312.5
    Dag 6 156.25
    Dag 7 78.1

Ik ben benieuwd wat ze gaan vertellen in het ziekenhuis, ik duim mee op een mooi resultaat, SUCCES!!!! :)

5. lovesromano

Aug 18, 2011
    15
    0
    0
    NULL
    veenendaal
    haaay

ja ik denk het dan ook! wanneer zou ik dan een geldig positiefe test in handen kunnen hebben?
    net uit zhuis! ze gooide het op eventuele ovulatie pijn had vorige week 2 eitjes van 12 mm aan de rechterkant zij verwacht dat ie later gesprongen zou zijn!! pff alk die onzekerheid worst er niet vrolijker van hahah ik vroeg tevens aan mn arts wanneer de pregnyl verdwenen was en als andw kreeg ik,dat kan ik je niet vertellen nou daar sta je dan met een opgeheve hoofd!
    nog steeds misselijk hier vrij erg wel moet ik zeggen en wat buikklachten verder zou ik t echt niet weten!!
    maar bedankt voor je hulp
    en hoop dat ik snel meer weet!!

knufff kuss

6. faat13

faat13 Lid

Mar 24, 2011
    20
    0
    0
    NULL
    NULL

@lovesromano hey meid ik ben zelf ook bezig met de 4e IUI met puregon en pregnyl, ik zit op wachtdag 5 en 7 dagen na pregnyl.

heb gisteren dus ook een zwangerschaptest gedaan en die was dus positief, ik ben zo in de spanning dat ik me dus idd af vraag komt het door de pregnyl. heb wel buikkrampen maar nog niet misselijk ofzo ik kon het weer niet laten, maar ze zeggen dat het na 7dagen wel uit je lichaam is.

ik wens je heel veel sterkte en dat het voor ons beiden raak!! mag zyn.

ik zou het leuk vinden als je mijn op de hoogte zou houden.

dikke knuffel

Share This Page