dat is alleen bij sommige soorten lampen zo, weet alleen niet welke, hoorde dat van mijn broer die is electricien
Ik zit net een programma te kijken (nouja, hij staat aan en ik hoor wat vlarden), daar wordt een mannetje van zo'n energie bedrijf(net pak, fout haar, je kent het wel, zo'n zakenmannetje ) een beetje belachelijk gemaakt over de "stroomstoring". Vraagt die presentator op een gegeven moment: Dus over 9 maanden hebben we een "baby boom"? . Blijkbaar waren jullie niet de enige die daar over nagedacht hadden .
Was dat nou gister of vandaag ? Ik doe iig niet mee. Las ook dat het was om mensen meer bewust te maken van hun energieverbruik en aangezien ik daar altijd al op let... er brand nooit meer als 4 schemerlampjes en 1 buitenlamp (spaarlamp) in het hele huis, dus vind het wel meevallen. Let er erg op dus...
Het kan ook niet meer, het was op 2 februari. Ik heb alle kaarsjes aan gedaan en lekker zitten kletsen met z'n tweetjes. Toen kwam een kus en daarna de klus! O :-$ O
Ik heb 1 lampje uitgedaan (maar dat was al een lamp van maar 9 watt, dus veel heeft het niet geholpen. Ik had alleen nog 1 lichtje branden in de keuken en ik stond onder de douche, dus daar ook 1 lampje aan. Verder niks. Dus ik heb mijn best gedaan hoor, ik ga niet in donker douchen....
gister hadden ze het er ook al over op het nieuws Maar ik doe er niet aan mee... Vind het onzin. edit: Ow wacht ik ben blond... het is vandaag de 2de! ik dacht de 1ste(A)