Ik ben een beetje onzeker en vraag me af wat nu een beetje een normaal dag ritme is voor een baby van 2 weken. Ilias huilt geregeld, een paar uur per dag denk ik. Is dat veel of is dat normaal? Hoe ziet een gemiddeld dagritme van een baby er nu uit, zouden ze echt alleen maar moeten slapen en eten, of is het normaal dat ze ook wat meer wakker zijn? En hoeveel huilen is normaal? Ik vind het zo moeilijk als hij zo hard huilt en ik niet weet waarom.....
Hoi, Het is normaal dat je wat onzeker bent, maar ik kan je niet zo goed zeggen wat nou een normaal dagritme voor zo'n kleintje is. Ze slapen over het algemeen best veel, maar ook hierbij de één meer dan de ander. Gedurende de weken zul je merken dat je kleintje steeds wat langer achter elkaar wakker blijft. En wat is veel huilen. Ze zeggen wel eens als een baby drie weken lang, 7 dagen per week, 3 uur lang achter elkaar huilt je dan mag praten over een huilbaby, maar voor jouw gevoel kan 1 uur per dag al veel zijn. Probeer de verschillende huiltjes een beetje eigen te maken. Honger, pijn, aandacht etc etc. Succes Ilja