Even een vraagje, ik had van de week al een vraag gesteld over slecht poepen. Nu is het zo dat we onder tussen twee weken verder zijn en dat hij nog steeds niet heeft gepoept. Nu heb ik de dokter gesproken en die heeft lactulose voor geschreven. Nu is het zo dat hij geen harde buik heeft, goede plasluiers en niks te merken is aan hoe hij is. Is het dan wel verstandig om lactulose te geven of zou ik nog even wachten. M.v.g Irini
Tja. Als kindje groeit en een vrolijke indruk maakt...Kijk het aan tot bijvoorbeeld vrijdag of zaterdag. Ondertussen bij jezelf te rade gaan: vallen dingen op in je dieet? NIet omdat ik ergens aan denk, maar om compleet beeld te krijgen. Vaak zie je dan ook dat groei achterblijft...maar dat is volgens mij wel in orde?
Wat bedoel je met valt er iets op in je dieet? Mij is verteld dat ik nergens op hoef te letten met mijn eten ivm borstvoeding. Maar als jij mij kan vertellen dat het goed is om bepaalde dingen wel of niet te eten en drinken. Dan hoor ik dit graag, want dan ga ik dat uit proberen. Alvast bedankt P.s. Hij heeft ondertussen gepoept zonder lactulose te gebruiken.
Fijn dat je het de tijd hebt gegeven. Zo heeft je mannetje kunnen poepen zonder ingrijpen. Met dieet bedoel ik eigenlijk: eet je bv vegetarisch, veganistisch, alleen nog maar venkel, veel, gewoon of geen koemelk. Dat soort dingen. Die voor jou als persoon misschien heel normaal zijn, en ik niet weet. Soms kunnen kleine dingen hieruit wijzen op grotere problemen op een ander vlak :in ons vak dan de melkproductie Het kan goed zijn af en toe stil te staan bij wat je wel/niet eet en drinkt. Soms vallen dan ineens dingen op. Verder bedoel ik er niets mee hoor