aah sterkte hoor en knuffel voor je meisje. Hier ook meegemaakt eerste twee weken. Misschien dat ik op een gegeven moment nog wel harder huilde dan mn dochter. Je kleintje kun je dat echt niet zien ondergaan
Jeetje zeg wat sneu voor je meisje en jou natuurlijk. Ik zou ook gebroken zijn wat ziet het er pijnlijk uit pffff. Blijkbaar weten ze niet helemaal hoe ze bloed moeten prikken.
Ze hadden haar voetje eerst warm gemaakt met zo'n gevulde latex handschoen met warm water. Maar dat hielp ook niet. Ze hebben niet geprobeerd in haar andere hiel. Na de 2de hielprik kwam een andere verpleegkundige en ook bij haar lukte t niet maar ze stopte ermee. Ze vond dat t lab die 2 buisjes maar samen moesten voegen tot 1 volle buis. Ook zei vond dat er genoeg gekoeieneerd was met de kleine. ik ben best een hard persoon, tranen kon ik bedwingen, maar owat voelde ik me beroerd bij thuiskomst. mijn man kan heel slecht tegen dit soort iets en is ook niet meegegaan ( ik ben de harde in huis). En ik geef bv op verzoek en dat werkt als de beste troostmiddel. Dus iemand anders laten gaan is geen optie. we gaan weer moed bij elkaar rapen voor de volgende opname waar ook dan weer bloed geprikt moet worden. wat een rottraject zeg.
Wat ontzettend sneu voor je meisje en zeker ook voor jou. Uiteindelijk voor jou misschien wel meer, zij weet hier straks gelukkig allemaal niks meer van maar voor jou blijft dit beeld voor ogen denk ik. Ik duim voor je dat de uitslagen goed zijn en je meisje snel 'met rust' gelaten wordt!
Ach, zo'n klein poppeke....je hart breekt.. Heel veel knuffelen, lekker bij je houden, aanleggen wanneer ze wil Hopelijk is het binnenkort snel gedaan met de ellende!
ons meisje kreeg vanaf de 2de dag antibiotica (ook hier is een grote blunder gemaakt). Ze moest dit volgens de afdeling 8 dagen krijgen, dus braaf gedaan. Bleek later op de afspraak afgelopen maandag dat ik door moest gaan met de antibiotica tot de afspraak. Nou lekker dan... dus nu krijgt ze preventief antibiotica en 2 onderzoeken (waarvan 1 dus vandaag geweest is). Over 2 weken gaan ze haar niertjes onderzoeken om te kijken hoe de doorstroom van nier naar blaas is door middel van een contrastmiddel dat met een infuus wordt ingebracht (ze krijgt dus een scan). Dan gaan artsen overleggen en krijgen we na de onderzoeken een afspraak voor vervolgbehandeling. pppfff.. als ik alles terug lees kom ik meerdere blunders tegen.
Ik warmde t voetje altijd op met een natte spuugdoek en dan inwikkelen met aluminiumfolie. Dan werd echt het hele voetje warm. En bij opnieuw moeten prikken weer opnieuw warmen. Sterkte met de volgende opname
Ach wat vreselijk sneu voor je meisje en voor jou! Bij mijn dochter deden ze geen hielprik maar een prik in haar handje (was voor t gewone onderzoek) en tijdens die prik had ik haar aan de borst. Ze heeft er weinig van gemerkt, misschien is dat nog een optie?