Hier waren we nog volop in ons huis bezig, maar 1 muur is dus zwart! Met een licht glanzend bloemtjes behang. Alle andere muren zijn wit en inmiddels staat er een witte kast tegen die muur. Ik ben er nog steeds heel blij mee
In een vorige woning had ik de woonkamer heel lichtbruin,haast wit. En dan 1grote muur chocolade bruin. Was ook geel mooi. Ik houd namelijk niet van compleet wit.
Wij hebben 1 muur zandkleur. In de slaapkamer is 1 muur donkerbruin en in de gang is 1 muur appeltjes groen.
Hier ook 1 muur gekleurt.. En wel te verstaan, fuchsia(of hoe je het ook schrijven mag ) roze! Fototje toont helaas niet alles, maar toch ff ideetje van de kleur... Bekijk bijlage 216502
Wij hebben een blauwe muur, nu al 6 jaar, maar ben het nog steeds niet zat. Foto is niet scherp, is door mn zoontje genomen
Ik ben denk ik ook al nou 5 maanden opzoek naar de juiste kleur grijs.. Dan te donker te licht etc etc heb nu een lijsje gemaakt er staan er nu 3 op. Binnenkort alles naast elkaar liggen en dan een beslissing maken
Hier geen gekleurde muur, maar wel 1 muur met een "bont" behang. Daar zit wel weer een kleur in. Als dat ook telt kan ik wel ff een foto plaatsen
Wij hebben alles wit, maar op 1 muur een vlak groen... Willen in ons nieuwe huis ook 1 muur een kleur, dus kijk even mee
Wij hebben op 1 muur paars behang! Hiervoor antraciet, maar onze hond heeft daar aangezeten!! Nu deze erop en vind het nog steeds prachtig! Bekijk bijlage 216533
Mooi!!! Die kleur zoek ik voor een heel klein muurtje in ons huis maar alles wat ik zie is vaak te donker. En idd of te licht en de andere muren zijn allemaal wit.
Wij hadden een paarse muur, dat was heel sfeervol. Nu hebben we hem laatst fuchsia roze geverd. Is mooi geworden, staat lekker fris. De overige muren zijn camel van kleur.
wij hebben een open keuken en onze muur achter de lange gedeelte van de keuken met alle apparatuur enz is rood! Staat heel mooi bij een wit hoog glans keuken, valt niet te erg op in de kamer en toch beetje kleur in de woonkamer!
haha had niet verwacht dat zoveel mensen ook op zoek zijn naar zo'n kleur. Ik ben erachter gekomen nadat ik op een verbouwsite fotos zag. Heb gemaild naar ze en ik kreeg dag later mail terug met alles erin! erg aardig!je kan eventueel kijken op www.siepman.nl Daar staat een hele verbouwing en ergens bij week 13 zie je verschillende grijze kleuren.